۱۷ تیر ۱۴۰۲

ال‌جی درآمد سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ را اعلام کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) به‌تازگی نتایج اولیه درآمد خود را برای سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ میلادی منتشر کرده است.

ال‌جی در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ درآمدی معادل ۱۹.۹ تریلیون وون به‌دست آورده که بالاترین درآمد در سه ماهه دوم به شمار می‌رود؛ این رقم سود عملیاتی ۸۹۲.۷ میلیارد وون کره جنوبی را نیز به همراه داشته است که دومین سود عملیاتی بالا در سه ماهه دوم در تاریخ این شرکت محسوب می‌شود.

این درآمد بازتاب اقدامات شرکت ال‌جی الکترونیکس برای بهبود اساسی ساختار تجاری خودش با گسترش مستمر بخش B2B است، حتی زمانی که سودآوری تحت تأثیر شرایط چالش‌برانگیز اقتصاد جهانی و تشدید رقابت در بازار قرار گرفت. سود عملیاتی ۱۲.۷ درصد نسبت به سه ماهه مشابه سال گذشته افزایش داشته که نشان‌دهنده رشد مستمر بر اساس استراتژی شرکت برای تقویت رقابت تجاری است.

شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی به دلیل افزایش فروش محصولات پر تقاضا همچون تهویه مطبوع و محصولات دارای پمپ حرارتی کارآمد و همچنین سیستم‌های ذخیره انرژی، سودآوری بالایی را به ثبت رسانده است.

با وجود شرایط چالش‌برانگیز اقتصاد جهانی، شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی نیز در حال دستیابی به رشد معنادار کسب‌وکارها محتوا و خدمات مبتنی بر پلتفرم تلویزیون هوشمند webOS ال‌جی است. در همین زمان، نمایشگرهای لایف‌استایل این شرکت نیز در حال گسترش فروش خود هستند و بازار تلویزیون‌های ممتاز را به جلو هدایت می‌کنند.

شرکت راهکارهای قطعات خودرو ال‌جی نیز با پشتوانه سفارش بالای قطعات خودرو و مدیریت زنجیره تأمین به‌صورت پایدار، در حال رشد است. رشد شرکت به‌صورت مثبت تحت تأثیر یک سبد تجاری پایدار متشکل از سه حوزه کلیدی اطلاعات سرگرمی خودرو، نیرو محرکه الکتریکی و راهکارهای روشنایی است. شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی نیز با معرفی اولین تلویزیون‌های تجاری جهان که از فناوری Apple AirPlay برای تلویزیون‌های هتل پشتیبانی می‌کنند، به گسترش تجربه مشتری و کشف تقاضاهای بالقوه مشتریان سرعت بخشیده است.

این اعداد و ارقام سود تلفیقی آزمایشی بر اساس K-IFRS به‌عنوان یک گزارشی به سرمایه‌گذارها و قبل از نتایج نهایی درآمد ال‌جی الکترونیکس از جمله سود خالص ارائه شده است. جزئیات مربوط به هر بخش به‌صورت رسمی اواخر ماه جاری میلادی اعلام خواهد شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید