۲۸ آذر ۱۳۹۴

ال‌جی V10؛ به زودی در ایران

ال‌جی V10، گوشی هوشمند و متفاوت ال‌جی و اولین عضو خانواده V ال‌جی، به زودی وارد ایران می‌شود.

ال‌جی V10 امکانات چندرسانه‌ای جدیدی دارد که نظیرش تا کنون در هیچ تلفن همراهی دیده نشده است. امکانات متمایز و جدیدی نظیر صفحه‌نمایش دوم، دو دوربین جلو و حالت Manual یا دستی برای ویدئو ال‌جی V10 را از سایر رقبا متمایز می‌کند.

صفحه‌نمایش دوم به عنوان نمایشگر الحاقی در بالای نمایشگر 5.7 اینچ QHD IPS Quantum ال‌جی V10 متصل شده است. این صفحه‌نمایش دوم که عملکرد مستقلی دارد اطلاعاتی نظیر آب‌وهوا، تاریخ و نماد باتری را در زمان خاموش بودن صفحه اصلی به شما نمایش دهد. وقتی صفحه‌نمایش اصلی روشن است می‌توان صفحه‌نمایش دوم را به یک فضای اختصاصی برای اجرای میانبرها یا برنامه‌های کاربردی مورد علاقه خود مبدل کنید.

ال‌جی V10 از دو دوربین 5 مگاپیکسل با دو لنز جداگانه برخوردار است که سلفی‌های 80 درجه استاندارد یا سلفی‌هایی با زاویه عرض کامل 120 درجه ثبت می‌کند؛ بدون اینکه لازم باشد گوشی هوشمند خود را عقب ببرید و احتمال لرزش دوربین بیشتر شود.

ال‌جی V10 اولین گوشی هوشمندی است که حالت دستی یا Manual برای ویدئو دارد. در این حالت کارگردانان نوپا و تازه‌کار به راحتی می‌توانند با تنظیم گزینه‌هایی نظیر سرعت شاتر، کادربندی، ایزو، تراز سفیدی و فوکوس در هنگام ضبط ویدئوهایی با کیفیت حرفه‌ای تولید کنند. ویدئوها می‌تواند در سه وضوح HD، FHD و UHD با دو نسبت تصویر 16:9 استاندارد و 21:9 سینمایی ضبط شوند.

ال‌جی V10 امکان ذخیره حافظه جانبی را با کارت حافظه میکرواس‌دی ارائه می‌دهد و با کارت‌های حافظه تا 2 ترابایت سازگاری دارد. به همین سبب، کاربران آن قادرند تا می‌توانند ویدئوی 4K ضبط کنند. با باتری 3 هزار میلی‌آمپر جداشدنی، شما می‌توانید همیشه برای استفاده از باتری یدکی دوم و سوم در صورت کم شدن انرژی دستگاه خود آماده باشید. با فناوری Quick Charge™ 2.0 کوالکوم که در V10 تعبیه شده است با 40 دقیقه شارژ تلفن شما 50 درصد شارژ می‌شود.

۳ نظر

پروژه کدویژن ۲۸ آذر ۱۳۹۴ پاسخ

ینی عاشق این گوشیم

علی ۲۹ آذر ۱۳۹۴ پاسخ

پس کی میاد به بازار؟ خیلی وقته منتظرشم! خواهش میکنم نسخه دو سیم کارت رو بیارید!

محممد ۳۰ آذر ۱۳۹۴ پاسخ

اقا دقیقا این گوشی کی وارد میشه ؟بابا مردیم از انتظار

نظر دهید