۱۷ تیر ۱۴۰۲

کولر گازی Whissen Object Collection Edge افزایش فروش قابل‌توجهی داشته است

با افزایش گرما در نقاط مختلف و به‌خصوص در کره جنوبی، فروش کولر گازی و تهویه هوا Whissen Object Collection Edge نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته بیش از ۴۰ درصد افزایش داشته است. بزرگ‌ترین عامل این فروش نیز طراحی متمایز و راحتی این نوع کولر گازی‌ها به شمار می‌رود.

سال گذشته ال‌جی الکترونیکس اولین تهویه هوا پنجره‌ای را معرفی کرد که ورودی هوای آن در جلو قرار داشت و از طراحی بسیار تمیزی بهره می‌برد که بیرون زدگی اندکی در داخل خانه داشت و همین نیز سبب شد تا مشتریان واکنش‌های بسیار خوبی نسبت به آن داشته باشند.

امسال، برای مشتریانی که به خاطر پنجره‌های بلند خود مشکل نصب این کولر گازی‌های پنجره‌ای را داشتند، کیت‌های نصب به ارتفاع‌های مختلف از پنجره‌های کوچک ۱۵۰ سانتیمتری تا پنجره‌های بزرگ ۲۴۰ سانتیمتری ارائه شدند که راحتی مشتریان را افزایش دادند.

کولر گازی LG Whisen Object Collection Edge حتی در فصل بارانی به دلیل پوشش ضد باران و اثر رطوبت‌زدایی خود بسیار مفید است. کیت نصب با ساختار هوابند متناسب با ساختار و عرض پنجره، جلوی ورود باران به خانه را می‌گیرد و این موضوع توسط آژانس تست و صدر گواهینامه معتبر بین‌المللی TUV Rheinland آزمایش شده است.

عملکرد رطوبت‌گیری این محصول نیز یک مزیت به شمار می‌رود. عملکرد رطوبت‌گیری تا ۳۴ لیتر در روز ظرفیت دارد که نسبت به مدل‌های ۲۰ لیتری بسیار بیشتر است و در فصل بارانی و رطوبت بسیار بالا راحتی را درون اتاق به ارمغان می‌آورد.

افزایش گرما در نقاط مختلف جهان و همچنین موج گرمای تازه در کره جنوبی سبب شده تا فروش این محصول افزایش قابل توجهی داشته باشد. با افزایش فروش این کولرهای گازی نیز انتظار می‌رود تولید آن‌ها در پارک هوشمند ال‌جی در چانگ‌وون نیز افزایش پیدا کند.

تهویه هوای LG Whisen Object Collection Edge همچنین نگرانی درباره هزینه‌های بالای قبوض برق را کاهش می‌دهد. این محصول درجه یک بازده مصرف انرژی خوبی دارد و از کمپرسور این‌ورتر دوگانه با دو سیلندر بهره می‌برد که عملکرد خنک‌کنندگی بسیار عالی و کارایی انرژی بسیار خوبی دارد.

ال‌جی الکترونیکس از مبرد R32 که پتانسیل گرمایش جهانی (GWP) ۱.۳ تا ۱.۴ را نسبت به مبردهای R410A موجود دارد، در تمام سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی عرضه شده در سال جاری استفاده کرده و همین نیز آن را به شرکتی پیشتاز در حفاظت از محیط زیست تبدیل کرده است. این کار بخشی از مدیریت ESG شرکت ال‌جی الکترونیکس برای ایجاد محیطی بهتر برای نسل‌های آینده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید