۲۴ آبان ۱۴۰۲

ال‌جی الکترونیکس راهکارهای شارژ خودروهای برقی را به E-Mart عرضه می‌کند

فروشگاه E-Mart بزرگترین خرده‌فروشی در داخل کره جنوبی به شمار می‌رود که حالا قرار است با همکاری ال‌جی الکترونیکس راهکارهای شارژ خودروهای برقی را نصب کند.

ال‌جی الکترونیکس و ای‌مارت در اوایل ماه جاری میلادی در شعبه Traders Wholesale Club Dongtan افتتاحیه ایستگاه شارژ خودروهای برقی را برگزار کردند و در این مراسم نیز افرادی همچون مدیر بخش بازرگانی BS ال‌جی الکترونیکس جانگ ایک هوان، مدیر بخش تجاری بائک کی مون، مدیر بخش تجارت شارژ خودرهای برقی سئو هیونگ گیو و مدیر بازاریابی ای‌مارت چوی جین ایل حضور داشتند.

ال‌جی الکترونیکس با توجه به مدت زمان حضور افراد در فروشگاه ای‌مارت و همچنین در راستای راحتی آن‌ها، شارژرهای سریع ۱۰۰ کیلوواتی و شارژرهای آهسته ۷ کیلوواتی را در حدود ۳۰ فروشگاه ای‌مارت در سراسر کشور کره جنوبی نصب کرده و به دنبال آن است تا در آینده تعداد آن‌ها را افزایش بدهد.

ال‌جی سال گذشته با خرید شرکت Apple Mango که متخصص شارژ خودروهای برقی بود و اکنون با نام Hibee Charger شناخته می‌شود، وارد تجارت راهکارهای شارژ خودروهای برقی شد. از ماه مه سال جاری میلادی نیز در مجموع چهار نوع شارژر خودروهای برقی (EV) شامل شارژرهای سریع و آهسته تولید شدند.

شارژر سریع ۱۰۰ کیلوواتی می‌تواند به طور هم‌زمان دو وسیله نقلیه را با استفاده از یک آداپتور ترکیبی DC شارژ کند و استفاده بهینه از فضا را ممکن می‌سازد. صفحه‌نمایش ۲۴ اینچی نصب شده روی شارژر نیز اطلاعات مختلفی همچون وضعیت شارژ و همچنین زمانی که بازدیدکنندگان در فروشگاه می‌گذرانند را ارائه می‌دهد.

ال‌جی الکترونیکس همچنین در حال ساخت یک راهکار کنترل یکپارچه مبتنی بر ابر است که با شارژرهای خودروهای الکتریکی کار می‌کند. از این طریق، ای‌مارت می‌تواند وضعیت‌ها شارژرها در فروشگاه‌های سراسر کشور را در یک مکان مشاهده کرده و آن‌ها را از راه دور مدیریت کند. این راهکار کنترل به اپلیکیشن ای‌مارت متصل است و مشتریان می‌توانند از این برنامه برای پیدا کردن فضای پارک خودروهای برقی خود و همچنین جستجوی اطلاعات مرتبط استفاده کنند.

داده‌های ثبت شده در راهکارهای کنترل مانند میزان برق مصرفی مشتریان در هنگام شارژ، به پلتفرم پرداخت ای‌مارت متصل می‌شود. مشتریان می‌توانند هزینه شارژ را با امتیازهای ای‌مارت پرداخت کنند یا با استفاده از امتیازهای جمع‌شده خودروهای خود را شارژ کنند.

ال‌جی الکترونیکس به دنبال آن است تا تجارت شارژ خودروهای برقی خودش را نه تنها در داخل کره جنوبی بلکه در بازارهای جهانی همچون اروپا و آمریکای شمالی گسترش بدهد، آن هم با تکیه بر توانایی خودش در زمینه ساخت و تأمین شارژرهای خودروهای برقی با قابلیت اطمینان بالا و همچنین با خدمات پس از فروش مناسب.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید