۲۶ بهمن ۱۳۹۳

تجربه سینمای واقعی در منزل

تلویزیون Ultra HD ال‌جی تجربه سینمایی شگفت‌انگیزی را برای اتاق نشیمن شما به ارمغان می‌آورد.

آیا تا به حال در شگفت مانده‌اید که چطور در فیلمی غرق شده‌اید، به گونه‌ای که انگار خود شما هم بخشی از فیلم هستید؟ اگر لمس این تجربه جزیی از رویاهای شماست، باید بگوییم که با تلویزیون 105 اینچ ULTRA HD ال‌جی با مدل 105UC9 دیگر رویای شما به واقعیت خواهد پیوست.

ال‌جی با جدیدترین فناوری‌های نمایشگر و کیفیت صدای قدرتمند در بازار تلویزیون Ultra HD از همان ابتدا پیشگام بوده است. در میان مجموعه محصولات Ultra HD ال‌جی، مدل 105 اینچ UC9 تجربه سینمایی بهینه را در صفحه‌نمایشی غول‌پیکر و مطابق با فیلم‌های فوق عریض Cinemascope به شما هدیه می‌دهد.

مدل 105 اینچ UC9  تلویزیون Ultra HD ال‌جی هیجان را با صفحه‌نمایش سینمامانند و صدایی سینمایی به اتاق نشیمن شما ارائه می‌دهد و فیلم‌ها، برنامه‌های ورزشی و دیگر محتوای متنوع با کیفیت و صدای مرغوب و فوق‌العاده زنده می‌شوند. تصاویری که با وضوح 5K ترجمه می‌شوند با سیستم صدایی در سطح کلاس جهانی روح زندگی در کالبدشان جاری می‌شود؛ آن هم وقتی که صفحه‌نمایشی عظیم، طراحی پیشرفته و پلت‌فرم webOS با هم ترکیب می‌شوند و برای شما تجربه هیجان سالن سینما را در اتاق نشیمن تضمین می‌کنند.

واقعی‌ترین تجربه مشاهده با ‘21:9 CineVu’

اگر از کسانی هستید که تجربه سینما در منزل را واقعاً تحسین می‌کنید، تلویزیون Ultra HD ال‌جی تجربه مشاهده شما را به سطح جدیدی می‌برد. صفحه‌نمایش با نسبت تصویر 21:9 در مقایسه با نسبت 16:9 که در تلویزیون‌های HD مرسوم استفاده می‌شد عریض‌تر شده است. تلویزیون‌های ال‌جی با ‘21:9 CineVu’ دیگر نیاز به زوم کردن، بریدن یا تغییر تصویر ندارند زیرا آنها فیلم‌ها را دقیقاً مطابق با فرمت و قالب‌بندی سینمایی ارائه می‌دهند و نوارهای مشکی را از بالا و پایین حذف می‌کنند تا بهترین تجربه مشاهده را برای شما میسر کنند.

۲ نظر

Vahid ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

قیمت ؟؟؟

morteza ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

آقا موجوده؟قیمت چنده؟گرانتر از ۱۰۵ اینچ سامسونگه؟

نظر دهید