۲۰ دی ۱۳۹۴

خانه هوشمند ال‌جی در نمایشگاه CES 2016

هاب هوشمند و جدید ال‌جی به نام SmartThinQ Hub به منزله دروازه‌ای برای حسگرهای هوشمند و لوازم خانگی متصل به اینترنت در خانه عمل می‌کند اما فراتر از آن است و قابلیت نمایش یادآوری‌ها از تقویم‌های شخصی و پخش موسیقی از بلندگوهایش را دارد.

 SmartThinQ Hub طراحی باشکوه و زیبایی دارد و از یک نمایشگر 3.5 اینچ و رنگی LCD برخوردار است. علاوه بر این، به یک برنامه کاربردی تلفن هوشمند متصل است تا ارتباط دوطرفه با لوازم خانگی هوشمند و حسگرهای هوشمند در خانه را برقرار کند.

SmartThinQ Hub پلت‌فرم SmartThinQ ال‌جی را توسعه می‌دهد و بر عملکرد لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی، یخچال، فر، جاروهای روباتیک، تهویه هوا و تنوعی از حسگرها نظارت و کنترل دارد. SmartThinQ Hub با گردآوری اطلاعات از لوازم خانگی هوشمند و هم چنین محصولات معمولی که از طریق وای-فای،Zigbee  و بلوتوث به حسگرهای SmartThinQ متصل هستند نقش اصلی را در پلت‌فرم خانه هوشمند ال‌جی دارد. اطلاعات به شکل اعلان روی صفحه‌نمایش LCD نمایش داده می‌شود تا از طریق بلندگو تجسم پیدا کند و به منزله یک هاب مرکزی خانه هوشمند عمل کند.

ال‌جی SmartThinQ Hub درست مانند دیگر لوازم خانگی ال‌جی و محصولات مشتری برای ایجاد جلوه زیبایی در خانه طراحی شده است. این دستگاه بدنه‌ای متالیک در دو رنگ طلایی و مشکی دارد. نمایشگر LCD در زاویه‌ای متمایل شده که به آسانی قابل خواندن است و بلندگوی باکیفیت آن می‌تواند موسیقی را از هزاران ایستگاه رادیویی رایگان از iHeartRadio پخش کند یا هر چه در گوشی هوشمند یا تبلت هست را از طریق بلوتوث منتشر نماید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید