۱۶ آذر ۱۳۹۴

استلا؛ کابوسی برای مایت‌ها

وقتی پای استلا به میان می‌آید، دیگر برای مایت‌ها و ساس‌ها مفری نیست؛ همان حشرات ریز و موذی که فکر می‌کردند تختخواب شما بهترین جا برای زندگی است.

بله، این موجودات در رختخواب، ملحفه، تشک خوشخواب و مبلمان شما شهری برای خود دست و پا کرده‌اند و از هیچ فعالیتی کوتاهی نمی‌کنند.

اگر می‌خواهید کابوسی برای خواب شیرین آنها باشید، استلا را با خود به خانه ببرید. جاروی بهداشتی استلا با قابلیت Dual Punch 8 هزار بار در دقیقه سطح تشک را می‌لرزاند و به طرز مؤثری سمج‌ترین و سرسخت‌ترین ذرات گردوغبار را می‌زداید. برس‌های نرم چرخان برای از بین بردن مو و فیبر از ملافه و بالش ایده‌آل است. مکش قدرتمند جارو  گردو خاک ریز و کرم‌ریزه‌ها را برطرف می‌کند.

از طریق این سه مرحله از تمیز کردن عمیق، این جاوری بهداشتی تخت‌خواب نهایت بهداشت را فراهم می‌کند.

علاوه بر این، قابلیت UV STERILIZATION STATION یا پایگاه استرلیزه کردن فرابنفش هم بهداشت تختخواب مشتری را تضمین می‌کند و هم خودش را تمیز می‌کند تا از آلوده‌سازی مجدد پیشگیری کند. بعد از تمیز کردن تختخواب، لامپ فرابنفش داخل دستگاه ۵ دقیقه روشن می‌شود و باکتری‌های مضر در بخش پایین دستگاه را استریلیزه می‌کند تا از آلوده شدن مجدد پیشگیری کند.

فیلتر Dual HEPA در جاروی بهداشتی استلا یک سیستم چندفیلتره دارد که گردوغبار، بوی نامطبوع و میکروب‌ها را از محیط خانه می‌زداید. این دستگاه که توسط German SLG تأیید شده است ۹۹٫۹۹ درصد گردوغبارها را پیدا می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید