۲۸ شهریور ۱۳۹۵

قابلیت کنترل صوتی در سیستم خانه هوشمند SmartThinQ ال‌جی

الکسا قابلیت کنترل صوتی را به سیستم خانه هوشمند SmartThinQ ال‌جی افزود.

فناوری فرمان صوتی هوشمند الکسا (Alexa)، محصول شرکت آمازون، اکنون می‌تواند سیستم خانه هوشمند SmartThinQ ال‌جی را کنترل کند. علاوه بر این، حسگرهای کنترل از راه دور SmartThinQ با فناوری سفارش خودکار محصول Dash آمازون نیز سازگاری دارند. ال‌جی در نمایشگاه CES 2016 این قابلیت‌ها را معرفی و عرضه آنها را از ماه جولای در کره جنوبی آغاز  کرد. ال‌جی از یک پد اجرا برای معرفی اکوسیستم خانه هوشمند SmartThinQ به اروپایی‌ها استفاده کرد. این سیستم از سال آینده در دسترس مشتریان امریکایی قرار خواهد گرفت.

هاب بلوتوث SmartThinQ با استفاده از فناوری الکسای آمازون اکنون می‌تواند به هر دستگاه یا لوازم خانگی SmartThinQ ال‌جی پاسخ دهد و آن را کنترل نماید. کاربر قادر است هاب را برنامه‌ریزی کنند تا طبق آن وظایف خود را انجام دهد. مثلاً ماشین لباسشویی مجهز به حسگر SmartThinQ سازگار با Dash که به آن متصل شده می‌تواند کاربر را از اتمام فرایند شست‌وشو مطلع کند و حتی سفارش مواد شوینده لباس از وب‌سایت آمازون بدهد.

به گفته سئونگ-جین جو، رئیس شرکت لوازم خانگی و محصولات هوای ال‌جی الکترونیکس، همکاری با پیشگامان مبتکر صنعت راهبرد اصلی ال‌جی برای دسترسی بیشتر مشتریان و آسایش بیشتر آنها به محصولات خانه هوشمند ال‌جی است. ال‌جی بر این باور است که ایجاد تمایز در محصولات اینترنت اشیا از طریق سیستم باز و مشارکت برای مشتریان سودمندتر از یک سیستم بسته است.

علاوه بر اینها، ال‌جی از یک سری دستگاه SmartThinQ جدید شامل لامپ هوشمند، دو شاخه یا پلاگ هوشمند و یک حسگر حرکت هوشمند نیز پرده‌برداری کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید