۲۳ اسفند ۱۳۹۶

نکاتی برای شست‌وشوی ساده‌تر لباس‌ها با ماشین لباسشویی ال‌جی

شستن لباس‌ها از آن کارهایی است که بیشتر مردم اصلاً خوششان نمی‌آید. شاید دلیل آن مدت زمان زیادی باشد که این کار به خودش اختصاص می‌دهد.

اگر چند نکته‌ای را که در ادامه ذکر می‌کنیم رعایت کنید، بهتر می‌توانید زمان شستن لباس‌ها را مدیریت کنید و بهترین نتیجه را از شست‌وشوی لباس‌ها با ماشین لباسشویی ال‌جی خود حاصل کنید.

۱-      در طول هفته لباس‌های خود را دسته‌بندی کنید. به جای اینکه لباس‌های خود را داخل یک سبد انباشته کنید و موعد شستن لباس‌ها برای جدا کردن آنها وقت بگذارید، چندین سبد جداگانه برای لباس‌های کثیف خود مانند لبا‌های سفید، روشن، تیره و نازک تهیه کنید.

۲-      لکه‌ها را قبل از شست‌وشو و درست در همان زمانی که لکه را روی لباس دیدید از بین ببرید. انجام این کار نه تنها برای لباس خود شما بهتر است، بلکه بعداً در زمان شما نیز صرفه‌جویی می‌کند. برخی افراد تا همان روز شست‌وشوی همه لباس‌های کثیف صبر می‌کنند تا لکه‌برداری کنند. با این کار باید هر تکه لباس را جداگانه لکه‌بری کنید و زمان خاصی را برای آن صرف کنید؛ مضاف بر اینکه باید به یاد داشته باشید کدام یک لک شده است و لکه بر اثر چه چیزی ایجاد شده است.

۳-      در روز شست‌وشو، اولین بارگذاری باید همانی باشد که قطعاً از همه بیشتر بدتان می‌آید. مثلاً، برخی افراد از شست‌وشوی جوراب و تی‌شرت متفرند. اما اگر صبر کنید و آن را تا آخرین مرتبه بارگذاری کنار بگذارید، چیزی که اتفاق می‌افتد این است که شما در نهایت از شستن لباس خسته می‌شوید یا فراموش می‌کنید آنها را در ماشین لباسشویی و خشکشویی ال‌جی بریزید. اینجاست که می‌گویند “قورباغه را اول قورت بده!” وقتی آنهایی را که دوست نداری می‌شویی، دیگر خبری از لباس‌های بوگندو و استرس شستن آنها نخواهید داشت. آخرین بارگذاری را به لباس‌هایی اختصاص دهید که بیشتر دوست دارید؛ مثل جین یا پیراهن. زیرا شستن، خشک کردن، تا کردن یا آویزان کردن آنها خیلی کار نمی‌برد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید