۱۲ تیر ۱۴۰۲

ال‌جی توسط مصرف‌کننده‌های بریتانیایی به‌عنوان برند سرگرمی خانگی سال انتخاب شد

ال‌جی الکترونیکس (LG) به‌عنوان «برند سرگرمی خانگی سال» انتخاب شده است. این عنوان در مراسم Which Awards که توسط رسانه مصرف‌کننده غیرانتفاعی معتبر ?Which در بریتانیا برگزار شده، به ال‌جی داده شده است و همین نیز نشانی از جایگاه والای محصولات تلویزیون و سرگرمی خانگی ال‌جی در بین مصرف‌کننده‌ها است.

هر ساله بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته توسط تعدادی از کارشناسان و مصرف‌کنندگان، بهترین برندها در هر دسته معرفی می‌شوند. ال‌جی الکترونیکس نیز از سال ۲۰۲۰، هر ساله توانسته جایگاه برند برتر را از آن خودش کند و بالاتر از دیگر رقبا همچون اپل و پاناسونیک قرار بگیرد.

ال‌جی اولین برند در این صنعت است که برای چهار سال متوالی به‌عنوان بهترین برند سرگرمی خانگی انتخاب شده است و این بسیار مهم است چراکه نه‌تنها ال‌جی به‌خاطر عملکرد محصولات خودش شناخته شده بلکه به‌دلیل خدمات مشتری، ارزشمند بودن، نوآوری و همچنین رضایت مصرف‌کننده بوده است. در توضیح انتخاب ال‌جی برای این عنوان آمده:

«تلویزیون‌ها و بارهای صوتی ال‌جی به‌عنوان بیشترین محصولاتی پیشنهادی بر اساس عملکرد درخشان و قابل اطمینان فوق‌العاده‌شان انتخاب شدند. پیش از این، ال‌جی الکترونیکس به‌عنوان «برند تلویزیون Which برای خرید در سال ۲۰۲۳» انتخاب شده بود.

تلویزیون LG OLED بالاترین امتیاز را از مجموع ۲۵۶ مدل مشمول ارزیابی با امتیاز ۷۸ در ارزیابی عملکرد تلویزیون به‌دست آورده است. از سوی دیگر، تلویزیون‌های OLED ال‌جی نیز در این ارزیابی رتبه اول تا یازدهم را به خودشان اختصاص دادند. LG Soundbar نیز از میان پنج رده نخست ۴ رده را در زمینه ارزیابی عملکرد به‌دست آورده است.

امسال، تلویزیون LG OLED Evo فناوری پردازش تصویر اختصاصی پیچیده‌تر و فناوری کنترل نور بهتری را بر اساس ۱۰ سال نوآوری خودش به کار برده است. تلویزیون ۶۵ اینچی OLED Evo (مدل 65G3) نیز ۷۰ درصد روشن‌تر نسبت به تلویزیون‌های اوال‌ای‌دی معمولی در همان اندازه است و در مقایسه با محصولات موجود در همان کلاس، بازتاب نور و انعکاس صفحه را کاهش داده است.

تلویزیون روشن‌تر و شفاف‌تر LG OLED Evo همچنان بازخوردهای بسیار مثبتی را از رسانه‌های تأثیرگذار بریتانیا دریافت می‌کند. رسانه بررسی فناوری اطلاعات AVForums بالاترین امتیاز را به این تلویزیون داده و اظهار داشته که «کیفیت تصویر و پردازش آن، عملکرد بازی و HDR این تلویزیون آن را به بهترین تلویزیون تبدیل کرده است.»

رسانه فناوری اطلاعات TechRadar نیز به ستایش تلویزیون LG OLED Evo پرداخته و اظهار داشته پس از تجربه این تلویزیون، تماشای محتوا در تلویزیون‌های LCD غیر ممکن به نظر می‌رسد. لی بئوم سئوپ رئیس شعبه بریتانیایی ال‌جی الکترونیکس نیز اظهار داشته:

«ما به‌عنوان بهترین برند تلویزیون از سوی مشتریان شناخته شده‌ایم که نشانی از نوآوری 10 ساله ما در این زمینه است.» 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید