۱۲ تیر ۱۴۰۲

ال‌جی الکترونیکس حضور خود را در بازار فناوری‌های آموزشی آمریکا تقویت می‌کند

ال‌جی الکترونیکس در «انجمن بین‌المللی برای فناوری در آموزش» یا به اختصار ISTE 2023 حضور پیدا کرد، کنفرانس فناوری‌های آموزشی در ایالات متحده آمریکا که در اواخر ماه ژوئن در فیلادلفیا برگزار شده بود. از این طریق، ال‌جی الکترونیکس به دنبال حضور پررنگ‌تر در بازار فناوری‌های آموزشی آمریکا است.

ال‌جی الکترونیکس راهکارها و محصولات فناوری آموزشی زیادی را در اختیار دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به تخته وایت‌برد الکترونیکی ال‌جی با پشتیبانی از ۴۰ نقطه لمس، صفحه نمایش OneQuick برای کلاس‌های راه دور و بحث‌های گروهی، ساینیج LED مناسب برای سالن‌ها، ربات راهنمای CLOi با قابلیت کنترل از طریق برنامه‌نویسی، پروژکتور ProBeam با کیفیت 4K، تبلت Ultra Tab و لپ‌تاپ Chromebook برای آموزش و موارد مختلف اشاره کرد. همه این موارد نشان می‌دهد که چطور ال‌جی به دنبال راهکارهای آموزشی یکپارچه است.

در بخش کدنویسی در نمایشگاه ISTE و با همکاری Luxrobo، معلمان از طریق کدنویسی‌های انجام شده از طریق Chromebooks خود، ربات راهنمای CLOi را هدایت می‌کنند و دانش‌آموزان نیز از این ربات برای انجام کارهای کوچک آموزشی بهره می‌برند.

ال‌جی الکترونیکس قصد دارد راهکاری یکپارچه ارائه بدهد که با شناسایی فعال نیازهای حوزه آموزشی برای معلمان، والدین و مدیران، تجربیات یادگیری متفاوت و همچنین مدیریت مؤثر کلاس را برای دانش‌آموزان به ارمغان بیاورد.

به گفته شرکت تحقیقات بازار HolonIQ، بازار فناوری‌های آموزش یک بازار نوظهور و برجسته به شمار می‌رود که انتظار می‌رود با نرخ متوسط سالانه ۱۶.۳ درصد رشد کند و از حدود ۳۰۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۲ به ۴۰۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۵ برسد.

گیو نم چوی مدیر مسئول راهکارهای تجاری در شرکت ال‌جی الکترونیکس در همین رابطه اظهار داشته:

«ما در آینده از محصولات ال‌جی الکترونیکس و راهکارهای فناوری اطلاعات همچون تخته سیاه الکترونیکی برای پیدا کردن راهکارهایی برای هدف قرار دادن بازار فناوری‌های آموزشی از زوایای مختلف استفاده خواهیم کرد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید