۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

یک رمضان دیگر با محصولات بی‌نظیر ال‌جی

رمضان، ماه میهمانی خدا، بر همه شما مبارک.

انگار همین دیروز ماه رمضان بود؛ چقدر روزا تندتند می‌گذرن! یک سال مثل برق و باد گذشت اما خدا رو شکر می‌کنیم که توفیق یک سال بندگی بیشتر را به ما هدیه شد.

در ماه مبارک رمضان، به خاطر روزه‌داری معمولا انرژی کمتری برای انجام کارهای خونه داریم. حتما دیگه میدونین لوازم خونگی ال‌جی تو این ایام مبارک چقدر میتونن کارهای منزل رو ساده‌تر کنن و در کمترین زمان ممکن دستورات شما رو اجرا کنن؛ از ماشین لباسشویی و ظرفشویی ال‌جی گرفته تا جاروبرقی و مایکروویو و خیلی از محصولات دیگه.

کولر گازی ال‌جی این روزها نقش مهمی ایفا میکنه. وقتی از تکاپوی روزانه به خونه برمی‌گردین و با فشار یک کلید سرمایش سریع و مطبوع خستگی از تن شما بیرون می‌کنه، واقعا حس لذت سراپای شما رو فرامی‌گیره و لبخند رضایتی که روی چهره شما نقش می‌بنده نشون می‌ده که شما از خرید این محصول که رفاه و آسایش رو براتون فراهم کرده بسیار خوشحال هستین.

تو این ماه که ماه روزه‌داری و عبادت هست، معمولا خیلی‌ها ترجیح می‌دن مواد غذایی رو آماده تو یخچال خودشون داشته باشن و مدت زمان کمتری رو برای خرید مایحتاج و سپری کردن زمان در آشپزخونه بگذرونن. اینجاست که یخچال و فریزر و مایکروویوهای سولاردام ال‌جی به کمک خانم‌های خونه‌دار میان!

یخچال و فریزرهای ال‌جی میتونن با موتور اینورتری که دارن مدت زمان بیشتری مواد غذایی رو سالم و تازه نگه دارن. مایکروویو ال‌جی هم به کدبانوهای روزه‌دار کمک می‌کنه تا با فشار یک کلید و انتخاب منوی مناسب، سالم‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاها رو برای وعده سحر و افطار مهیا کنن.

از همراه خوب همیشگی هم که نمیشه گذشت؛ تلفن‌های هوشمند ال‌جی که همه جا همراهتون هستن با گنجایش حافظه بالا می‌تونن یه گنجینه معنوی بی‌نظیر براتون باشن. اگر فرصت شرکت در جلسات مذهبی در مساجد محل زندگی خود رو ندارید و سخت مشغول گرفتاری‌های روزمره هستید، با نصب برنامه‌های ادعیه ماه مبارک و قرآن همراه با ترجمه و تفسیر می‌تونین هر جا که هستین با خیال راحت آرامش قلبی رو تجربه کنین و به تذهیب نفس بپردازین.

۱ نظر

حسین ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ پاسخ

سلام.دستگاه های داکت اسپلیت ال جی مجددا کی وارد بازار میشود.تشکر

نظر دهید