۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

اینترنت اشیا یعنی اتصال بیشتر

اینترنت اشیا (IoT) این روزها در دستگاه‌های بسیاری به کار می‌رود؛ مفاهیم و فناوری‌هایی که از نگرش به سوی آینده و ارتباط دستگاه‌های هوشمند به یکدیگر الهام می‌گیرد.

دستگاه‌هایی که مجهز به اینترنت اشیا هستند با ساده کردن شیوه تعامل کاربران با فناوری‌هایشان پتانسیلی باورنکردنی در افزایش کیفیت زندگی کاربران دارند. مفاهیمی که به نظر می‌رسد از داستان‌های علمی-تخیلی ربوده شده‌اند ممکن است در همین سال‌های آتی و پیش رو به واقعیت بپیوندند. ال‌جی به عنوان پیشگام مشهور جهانی در نوآوری و تولید محصولات خود را به خط مقدم فناوری‌های مرتبط با اینترنت اشیا رسانده است.

سرویس HomeChat ال‌جی شاید بهترین مثال برای فناوری پیشرفته و آینده‌نگر اینترنت اشیا باشد که هم اکنون به طور گسترده‌ای در حال استفاده است. این برنامه کاربردی به کاربران امکان می‌دهد تا با لوازم خانگی خود از طریق پیام متنی در تعامل باشند. سیستم باورنکردنی HomeChat کاربران را قادر می‌سازد تا بیشترین بهره را از فناوری‌های داخل منزل ببرند. کاربران با  HomeChat می‌توانند چیزی فراتر از فرمان دادن به لوازم خانگی خود را انجام دهند.

لوازم خانگی که جزوی از شبکه HomeChat هستند، وقتی وظیفه‌ای انجام شد، کاربر را باخبر می‌کنند یا زمانی که سوالی پرسیده شد پاسخ می‌دهند.

ال‌جی HomeChat با کنار هم قرار دادن بهترین نرم‌افزار ال‌جی با پیشرفته‌ترین لوازم خانگی این شرکت به کاربران امکان کنترل کامل وسایل خود از هر جایی روی کره زمین را می‌دهد. یکی از مزایای دیگری که ارتباط اینترنتی کامل در HomeChat ال‌جی ارائه می‌دهد این است که پارامترهای اجرایی دستگاه‌ها می‌توانند همیشه به‌روز باشند. مثلاً کاربران می‌توانند تنظیمات جدید را برای ماشین لباسشویی دانلود کنند یا دستورهای غذایی جدید برای مایکروویو خود بگیرند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید