۲۰ آبان ۱۳۹۴

جایزه “بهترین محصول سال 2015 ” برای لوازم خانگی ال‌جی

مجموعه‌ای از لوازم خانگی ال‌جی به عنوان “بهترین محصول سال 2015” مفتخر به دریافت جایزه از وب‌سایت Reviewed.com شدند.

این محصولات عبارت‌اند از: ماشین لباسشویی ال‌جی با گنجایش بالا و درب جلو، اجاق گاز فردار ال‌جی، ماشین لباسشویی ال‌جی با ظرفیت فوق‌العاده بالا و درب از جلو مجهز به فناوری TurboWash و استیل مشکی و ضدزنگ ال‌جی.

بهترین ماشین لباسشویی سال: ماشین لباسشویی ال‌جی با گنجایش بالا و درب جلو (مدل WM800HVA)

ماشین لباسشویی ال‌جی با گنجایش بالا و درب جلو با ابعاد 5.2 فوت از بیشترین ظرفیت در میان ماشین‌های لباسشویی با درب جلو برخوردار است و می‌تواند لباس‌های بیشتری را بشوید که شامل آیتم‌های حجیم و بزرگ‌تر می‌شود. در نتیجه، تعداد بارگذاری کمتر خواهد بود و در زمان و هزینه مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌شود. در واقع، فضای کافی برای تمیز کردن مؤثر یک لحاف بزرگ و ست کامل ملحفه در یک بارگذاری وجود دارد. این ماشین لباسشویی از فناوری مبتکرانه TurboWash برخوردار است که به کاربران امکان می‌دهد تا 30 دقیقه در هر بارگذاری صرفه‌جویی کنند؛ حتی زمانی که آیتم‌های حجیم را می‌شویند نیز بتوانند عملکرد پاک‌کنندگی خارق‌العاده‌ای را انتظار داشته باشند. این مدل جایزه ستاره انرژی 2015 را به عنوان کارامدترین محصول از آن خود کرده است. این جایزه به کارامدترین محصول در میان آنهایی که شایسته دریافت ستاره انرژی بودند به ماشین لباسشویی ال‌جی اختصاص یافت.

lg-turbowash-ces-2

بهترین اجاق گاز: اجاق گاز فردار ال‌جی (مدل LRG4115ST)

اجاق گاز فردار ال‌جی از فناوری‌های گوناگونی برخوردار است که آشپزی کردن را بهتر می‌کند. این محصول به فناوری انحصاری ال‌جی با نام ProBake Convection تجهیز شده که به آیتم‌های غذایی امکان می‌دهد تا هر بار در هر طبقه‌ای که باشند کاملاً پخته شوند. این اجاق‌ گازها که از مدل‌های حرفه‌ای الهام گرفته شده المنت گرمایشی را از ته فر به دیوار پشت منتقل کرده است (همان جایی که فن کانوکشن تعبیه شده است) تا توزیع گرما به صورت بهینه انجام شود. کاربران از برشته شدن یکنواخت زیر و روی هر کیکی که در این فر به خوبی پخته می‌شود لذت می‌برند. این اجاق گاز جدید از فناوری EasyClean برخوردار است. این فناوری فر را طی 10 دقیقه تمیز می‌کند که سریع‌ترین قابلیت موجود در تمیز کردن فر بدون استفاده از کف‌های شیمیایی قوی یا گرمای زیاد به شمار می‌رود.

medium01

ارزشمندترین ماشین لباسشویی با درب جلو: ماشین لباسشویی ال‌جی با ظرفیت فوق‌العاده بالا و درب جلو (مدل WM3575CV)

ماشین لباسشویی ال‌جی با ظرفیت فوق‌العاده بالا و درب جلو از فناوری TurboWash برخوردار است و به کاربران امکان می‌دهد تا در هر بارگذاری 30 دقیقه در زمان صرفه‌جویی کنند و حتی در زمانی که آیتم‌های بزرگ‌تری را می‌شوند عملکرد پاک‌کنندگی درخشانی را دریافت کنند. ظرفیت 4.5 فوت این محصول به کاربران امکان می‌دهد تا از دفعات شست‌وشو کاهش دهند و در زمان و انرژی صرفه‌جویی کنند. این ماشین لباسشویی ستاره انرژی را دریافت کرده است؛ به این معنی که در میان ماشین‌های لباسشویی دیگری قرار داشته است که کاندید دریافت کارامدترین ماشین لباسشویی بوده‌اند. به عبارت دیگر، این ماشین لباسشویی در قبوض مصرفی، برق و آب و محیط تأثیر می‌گذارد.

lg_wm3575cv_1

بهترین طراحی بدنه در لوازم خانگی: استیل ضدزنگ مشکی ال‌جی

جدیدترین مجموعه آشپزخانه ال‌جی شامل یخچال، گاز، مایکروویو و ماشین ظرفشویی از طراحی متمایزی برخوردار است که به لطف وجود بدنه استیل ضدزنگ مشکی است. این استیل ضدزنگ نسبت به قبل تیره‌تر است و پرداخت جدیدی به شمار می‌رود که به یخچال ظاهر منحصربه‌فردتر و شگفت‌انگیزتری می‌دهد و مکملی برای دکور و زیباشناسی فضای آشپزخانه‌های مدرن امروزی است. رنگ تیره‌تر نیز با لایه‌ای از ماده خاصی پوشیده شده است که آن را در برابر لک و اثر انگشت مقاوم کرده  و اجازه می‌دهد که این جلوه جدید همیشه زیبا بماند.

hero

برای اطلاعات بیشتر در کورد این جوایز و محصولات برنده ال‌جی، به وب‌سایت www.reviewed.com و www.lg.com مراجعه کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید