۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

دسترسی به فروشگاه برنامه‌های کاربردی ال‌جی با پخش‌کننده بلو-ری BD760

در دنیای امروزی، دسترسی به اطلاعات و استفاده از برنامه‌های کاربردی برای تسهیل در انجام وظایف و حتی سرگرمی از الزامات دستگاه‌های الکترونیک به شمار می‌رود. هر چه این امکانات ارتباطی بیشتر باشد، طرفداران بیشتر برای خرید محصول مورد نظر اقدام می‌کنند.

فارغ از کامپیوترها، دستگاه‌هایی نظیر تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و تلویزیون‌ها هستند که امکان ارتباط با اینترنت و دسترسی به فروشگاه‌های مجازی و استفاده از برنامه‌های کاربردی را فراهم می‌کنند.

دستگاه پخش‌کننده بلو-ری ال‌جی BD760 از دیگر محصولاتی است که علاوه بر قابلیت پخش بلو-ری سه‌بعدی، دی‌وی‌دی و سی‌دی قادر است به کاربر امکان دسترسی به فروشگاه مجازی ال‌جی به نام LG App Store را بدهد.

شما می‌توانید با این محصول به دنیایی از محتوا و سرگرمی وارد شوید و بهترین لحظات را در کنار خانواده و دوستان رقم بزنید.

ال‌جی BD760 از تمام فرمت‌های پخش تصویر شامل MKV و DIVX HD پشتیبانی کرده و Audio CD هم پخش می‌کند. این محصول می‌تواند از طریق یو‌اس‌بی هارد خارجی را بخواند. با این دستگاه می‌توانید از روی سی‌دی‌های صوتی روی یو‌اس‌بی نیز ضبط کنید.

با قابلیت USB Plus می‌توان فیلم، موسیقی و عکس را روی صفحه بزرگ تلویزیون پخش کرد. حتی می‌توانید پخش‌کننده بلو-ری خود را با تلفن‌های هوشمند خود کنترل کنید.

  قابلیت  DLNA/CIFS از دیگر امکانات دستگاه پخش‌کننده بلو-ری ال‌جی BD760 است.

۲ نظر

حسین ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
چرا انوع دی وی دی رکوردرهای ساده ، دارای هارد دیسک داخلی و دستگاههای دارای ئیدئو وی اچ اس برای تبدیل نوارهای وی اچ اس به دی وی دی که از دستگاههای پر استفاده بخصوص در عکاسی ها می باشد بصورت رسمی در ایران عرضه نمی شود و فقط انواع بدون ضمانت آنها در بازار موجود است ؟؟؟
موفق باشید .

شایان ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ پاسخ

اندروید ۵ برای جی۲ کی میاد؟
یه جا خوندم اندروید۵.۱ برای جی میاد این خبر درسته؟

نظر دهید