۲۴ فروردین ۱۳۹۴

بررسی اجمالی ال‌جی Leon

ممکن است تلفن همراه هوشمند G Flex 2 ستاره تلفن‌های همراه ال‌جی در MWC امسال باشد، اما سری جدید گوشی‌های رده متوسط ال‌جی نشان می‌دهند که حتما لازم نیست پول زیادی خرج کنید تا بهترین ویژگی‌ها را داشته باشید. ما قبلا تلفن هوشمند منحنی ال‌جی Magna را دیده‌ایم، اما حالا نوبت ال‌جی Leon، سومین فرزند خانواده جدید 4 نفره ال‌جی است.

بر خلاف ال‌جی Magna، این تلفن همراه هوشمند صفحه‌ای کاملا تخت دارد ولی مانند دیگر اعضای خانواده ال‌جی از فناوری لمس درون‌سلولی یا «In-Cell touch» استفاده می‌کند که لایه‌های خاصی را از روی صفحه نمایش حذف کرده و به آن وضوح تصویری بیشتری می‌بخشد و کار با صفحه را در محیط بیرون آسان‌تر می‌نماید.

صفحه نمایش 4 اینچ این تلفن برای تلفن همراهی با این رده قیمت بسیار تأثیر گذار است اما در شفافیت رنگ‌ها به پای ال‌جی Magna نمی‌رسد. این گوشی دارای وضوح 854 در 480 و عمق پیکسل 220 پیکسل در اینچ است.

با این حال پردازنده 4 هسته‌ای 1.2 گیگاهرتز این تلفن و سرعت آن جبران وضوح تصویر آن را کرده است. سرعت این گوشی و سیستم عامل اندروید 5.0 آن در هنگام بررسی منوهای آن قابل قبول است و کندی خاصی ندارد.

بالای دکمه‌های پشتی این گوشی، دوربین 5 مگاپیکسل آن قرار گرفته که دارای ویژگی‌های مشابه Magna است؛ مهم‌ترین آن را قابلیت « Gesture Shot» است که به شما اجازه می‌دهد که در هنگام استفاده از دوربین جلوی VGA Leon، با یک حرکت ساده دست و بدون لمس کردن صفحه گوشی به راحتی عکس بگیرید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید