۱۶ آذر ۱۴۰۲

ال‎‌جی پیام Life’s Good را در سراسر جهان پخش می‌کند

ال‌جی الکترونیکس (LG) در حال برقراری ارتباط با مشتریان و کارکنان خودش در سراسر جهان است تا پیام فلسفه برند خودش یعنی Life’s Good را گسترش بدهد. این برای به اشتراک گذاشتن جهت برند با مدیران و کارمندان و انتقال ارزش و معنای «زندگی خوب است» در همه نقاط ارتباطی با مشتریان است.

ال‌جی الکترونیکس اخیراً با دعوت از مدیران، کارکنان و خانواده‌هایشان از پنج شرکت در اندونزی، کمپین Life’s Good Day را در جاکارتای اندونزی برگزار کرده است. حدود ۶۵۰۰ کارمند و خانواده‌هایشان در کمپینی برای بزرگداشت سی و سومین سالگرد تأسیس شرکت اندونزی شرکت کردند.

حدود ۳۰۰۰ نفر در شرکت ال‌جی الکترونیکس اندونزی مشغول به کار هستند. ال‌جی الکترونیکس در اینجا مجموعاً پنج شرکت دارد که شامل یک شرکت فروش در جاکارتا با ۲۱ شعبه، یک شرکت خدماتی با بیش از ۲۰۰ مرکز خدمات، دو کارخانه تولید و یک شرکت تحقیق و توسعه است که امسال تأسیس شده است. ما با ساختار کسب‌وکار بومی کامل که از توسعه محصول تا تولید، فروش و خدمات را در بر می‌گیرد، در ایجاد مشاغل بومی و صادرات و انجام فعالیت‌های مدیریت ESG مستمر مشارکت می‌کنیم.

در این کمپین، شرکت‌کننده‌ها پیام Life’s Good را به اشتراک گذاشتند و وعده دادند که معنای واقعی فلسفه برند را به مشتریان برسانند. Life’s Good یک فلسفه برند است که اعتقاد ال‌جی الکترونیکس به تلاش مداوم برای ارائه یک زندگی خوب به مشتریان جهانی را تجسم می‌دهد و به معنای آن است که «بیایید یک نگرش خوش‌بینانه را حفظ کنیم و با چالش‌های جسورانه مواجه شویم.»

ال‌جی الکترونیکس تلاش‌های مختلفی انجام داده تا این پیام را در سراسر جهان منتشر کند. پیش از این، ال‌جی الکترونیکس جهت و هویت برند خودش را از طریق مکان‌های دیدنی و بیلبوردهای تبلیغاتی فضای باز در شهرهای بزرگی همچون دبی، لندن، نیویورک و ویتنام به اشتراک می‌گذاشت.

علاوه بر این، یک ویدیوی کمپین برند جدید در سپتامبر گذشته منتشر شد که فلسفه و ارزش‌های برند را به روشی جوان‌تر و پویاتر به جهان معرفی می‌کرد. این ویدیوی ۹۰ ثانیه‎‌ای که زندگی را با سوار شدن بر لانگبورد مقایسه می‌کند، با پیام خودش برای مقابله شجاعانه با چالش‌ها با نگرشی خوش‌بینانه حتی در موقعیت‌های سخت، همدردی بسیاری را برانگیخت و در مدت کمی بیش از دو ماه پس از انتشار، ۹۵.۷ میلیون بیننده در یوتیوب داشت.

این کمپین به دلیل توانایی برنامه‌ریزی محتوا و تأثیر اجتماعی‌اش که در بین نسل جوان نیز طنین‌انداز می‌شود، جایزه طلایی بازاریابی عملکرد را در سی‌امین Korea Broadcast Advertising Awards به دست آورد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید