۲۷ فروردین ۱۳۹۴

زیبایی در انحنا: ال‌جی G Flex 2

یکی از بزرگترین خبرهای منتشر شده در CES امسال، خبر تولید ال‌جی G Flex 2، نسخه جدید تلفن همراه منحنی قبلی ال‌جی بود. اگر فکر کرده‌اید که خلاقیت در طراحی تلفن‌های هوشمند حد و مرزی دارد، سخت در اشتباه هستید!

ال‌جی G Flex، بدنه خمیده‌ای با شعاع خمیدگی 700 میلی‌متر دارد اما G Flex 2، دارای درجه خمیدگی‌ متفاوت از 400 میلی‌متر تا 700 میلی‌متر در بالا، پایین و اطراف است. از هر طرف که این گوشی را در دست بگیرید درجه خمیدگی متفاوتی دارد و برای در دست گرفتن و چشم‌ها یک وسیله ایده‌آل است. همان گونه که اولین گوشی‌های تلفن خمیده و منحنی بودند، ال‌جی G Flex 2 هم خمیده است و به راحتی بر روی منحنی‌های صورت شما نشسته و در کنار گوش و دهان شما قرار می‌گیرد.

ظاهر زیبا، درون قوی

ال‌جی G Flex 2 رسما اولین تلفن همراه هوشمندی است که از پردازنده 64 بیت و هشت هسته‌ای کوالکوم Snapdragon 810 استفاده می‌کند؛ یعنی قوی‌ترین پردازنده‌ای که برای آندروید 5.0 عرضه شده است.

این تلفن همراه دارای باتری  3 هزار میلی‌آمپر است که بیش از گوشی دیگری شارژ در خود نگه می‌دارد؛ ال‌جی G Flex 2 حتی دارای گزینه شارژ سریع نیز هست که در 40 دقیقه شارژ وسیله را از صفر به 50 درصد می‌رساند.

دوربین 13 مگاپیکسل به سیستم لرزشگیر OIS+ مجهز است و دوربین جلوی 2.1 مگاپیکسل استفاده از اسکایپ و گرفتن سلفی را به تجربه‌ای دلپذیر تبدیل می‌کند. دوربین G Flex 2 مجهز به ویژگی Gesture Shot نیز هست و به شما اجازه می‌دهد که تا فاصله 1.5 متر تنها با حرکت دست خود به راحتی عکس بگیرید.

یک ویژگی دیگر؟ فوکوس لیزری خودکار! بله، ال‌جی G Flex 2 فاصله بین دوربین و سوژه عکاسی را با یک اشعه لیرز اندازه می‌گیرد تا صحت و شفافیت شگفت انگیزی را ارائه دهد.

لمس هوشمند

قابلیت Glance View این گوشی به شما اجازه می‌دهد که حتی زمانی که صفحه نمایشگر خاموش است، پیام‌ها و تماس‌های بی پاسخ را به راحتی مشاهده کنید.

قسمت پشت این تلفن از ماده خودترمیم ساخته شده که باعث می‌شود تمامی خش‌های کوچک آن در کمتر از 10 ثانیه محو شوند. صفحه نمایشگر دوست‌داشتنی 5.5 اینچ آن هم وضوح 1080p فول اچ‌دی دارد و مانند این است که شما در حال نگاه کردن به یکی از تلویزیون‌های خمیده فوق‌العاده ال‌جی هستید.

۱ نظر

پیمان ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ پاسخ

واقعا زیبایی در انحناست
طراحی زیبایی داره

نظر دهید