۱۸ آذر ۱۴۰۲

مدیر عامل ال‌جی سال میلادی را با F.U.N. Talk به پایان رساند

ویلیام چو مدیر عامل ال‌جی از زمانی که تصدی این سمت را در پایان سال ۲۰۲‍۱ میلادی به طور فعال با کارمندان شرکت از طریق برنامه CEO F.U.N. Talk تعامل داشته است. جلسه نهم این برنامه در تاریخ ۷ دسامبر در برج دوقلوی ال‌جی در یویدو سئول برگزار شد و یک مرور کلی از سال ارائه کرد و عزم خود را برای تسریع دستیابی به چشم‌انداز آینده ۲۰۳۰ در یک جلسه ارتباطی معنادار و لذت‌بخش بیان کرد.

آقای چو کار خودش را با قدردانی از فداکاری و تلاش همه در طول محیط چالش‌برانگیز سال گذشته آغاز کرد. او اعلامیه چشم‌انداز آینده ۲۰۳۰ را به‌عنوان یکی از به‌یادماندنی‌ترین رویدادها برجسته کرد. مدیر عامل چو گفت: این نتیجه تلاش جمعی و ملاحظات متفکرانه بود. من همراه با همه شما تلاش خواهم کرد تا تعهد خود را برای دستیابی به این چشم‌انداز، درگیر شدن در چالش‌های جدید شجاعانه و توسعه سفرهای جدید هیجان‌انگیز انجام بدهم.

این چشم‌انداز تبدیل شرکت به یک شرکت راهکار زندگی هوشمند و فراتر از لوازم‌خانگی و ارتباطات و گسترش تجربیات مختلف در تمام فضاهای زندگی مشتریان را ترسیم می‌کند.

علاوه بر جلسه‌های F.U.N. Talk در طول سال، آقای چو به مشارکت مدیران ارشد در پرورش فرهنگ ارتباط نزدیک بین تیم رهبری و کارکنان اشاره کرده است. در طول این رویداد، مدیر عامل شرکت یعنی آقای چو در مورد مسیرهای استراتژیک برای سال ۲۰۲۴ صحبت کرده که شامل افزایش پورتفولیو، ایجاد عملکرد از طریق ادغام تجربه مشتری و تحول دیجیتال و تقویت آمادگی‌های آینده است. او نقش‌هایی را برجسته کرد که هر سازمان باید روی آن تمرکز کند تا دستیابی به چشم‌انداز آینده ۲۰۳۰ را تسریع کند.

مدیر عامل شرکت گفت: «شرکت لوازم‌خانگی و راهکار هوا باید قابلیت‌های آماده‌سازی آینده از جمله لوازم‌خانگی هوشمند را تقویت کند، این در حالی است که شرکت سرگرمی خانگی باید بر سرعت بخشیدن به رشد تجارت پلتفرم خود تمرکز کند تا به یک شرکت رسانه‌ای و سرگرمی واقعی تبدیل شود. شرکت راهکارهای قطعات خودرو باید قابلیت‌های بیشتری برای پاسخگویی فعالانه به تغییرات روند در وسایل نقلیه تعریف شده نرم‌افزاری را افزایش بدهد و شرکت راهکارهای تجاری نیز باید با گسترش کسب و کار B2B  راهکارهای تجاری خودش را بیشتر کند.»

آقای چو همچنین برندگان جوایز LG Electronics Innovation Awards را به دلیل مشارکت استثنایی آن‌ها در ایجاد ارزش منحصربه‌فرد برای مشتریان قدردانی کرد. چهار تیم به‌عنوان برندگان جوایز امسال انتخاب شدند که شامل تیم توسعه اولین راهکار انتقال بی‌سیم 4K/120Hz برای تلویزیون‌های OLED، تیمی که پارادایم خدمات اشتراک راهکار خانه هوشمند را متحول کرد، تیمی که راحتی مشتری را از طریق ایجاد یک سیستم یکپارچه تماس با مشتری افزایش داد و تیم وظیفه برای پیشرفت حمل و نقل اقیانوسی است.

او تعهد خودش برای ادامه این مراسم جوایز را اعلام کرده است. او گفته: «این مراسم جوایز در جهتی به فعالیت خود ادامه خواهد داد که بر تلاش همه اعضای ال‌جی الکترونیکس متمرکز است، اعضایی که با پشتکار کار می‎‌کنند و برای دستاوردهای خود تقدیر می‌شوند، همه کسانی که دائماً برای ایجاد ارزش مشتری در نقش‌های خود تلاش کرده‌اند، قهرمان امروز هستند.»

به‌عنوان آخرین CEO F.U.N. Talk امسال، این رویداد با واکنش‌های مشتاقانه کارمندان مواجه شد. بیش از ۱۰۰۰۰ عضو در این رویداد شرکت کردند و قبل از آن نیز نظرات مختلفی را در بخش نظرات آنلاین در پاسخ به این سؤال به اشتراک گذاشتند که به‌یادماندنی‌ترین دستاورد ال‎‌جی الکترونیکس در سال جاری چیست؟ هزاران کامنت پست شد که برخی از آن‌ها بسیار احساسی بودند.

در طول این رویداد، آقای چو به پرسش و پاسخ صادقانه با کارمندان مشغول شد. او به ویژه به سؤال یکی از کارکنان درباره چشم‌انداز شرکت برای سال آینده تأکید کرد. مدیر عامل چو اظهار داشت: «می‌خواهم سازمانی ایجاد کنم که همه بخواهند بخشی از آن باشند، محل کار شادی که ارتباطات افقی را در سلسه‌مراتب تقویت می‌کند و مهم‌تر از آن، سازمانی که به طور مداوم به عملکرد بالایی می‌رسد. برای دستیابی به این هدف نیز ما باید به طور پیچیده مأموریت، چشم‌انداز و اهداف خود را به هم متصل کنیم و تمرکز بی‌وقفه‌ای بر اجرا داشته باشیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید