۲۹ فروردین ۱۳۹۸

رونمایی از تلویزیون رول‌شونده ال‌جی با حضور نیکی کریمی در نمایشگاه Innofest 2019 ال‌جی

تلویزیون رول‌شونده ال‌جی با حضور نیکی کریمی در نمایشگاه Innofest 2019 ال‌جی در کره جنوبی رونمایی شد.

تلویزیون رول‌شدنی SIGNATURE OLED TV R (مدل ۶۵R9) که تحولی در این صنعت است، تلاش‌های مداوم ال‌جی برای جا‌به‌جاکردن مرزهای فناوری و طراحی را نشان می‌دهد و به یکی از جاذبه‌های اصلی در InnoFest تبدیل شده است. این تلویزیون ال‌جی، تنها در CES سال جاری بیش از ۷۰ جایزه را ازآنِ خود کرده و دوباره قدرت این شرکت را در بخش تحقیق و توسعه و تکنیک‌های تولید به‌رخ کشیده است.

«هفته گذشته به عنوان سفیر ال‌جی در مراسم اینوفست سال 2019 منطقه خاورمیانه و افریقا در کشور کره جنوبی شرکت کردم و از نزدیک با اخرین نواوری‌ها و محصولات ال‌جی از جمله تلویزیون اولد رول‌شونده اشنا شدم. نکته جالب استفاده از هوش مصنوعی در اکثر محصولات ال‌جی بود که به نظرم تغییر و بهبود قابل توجهی در زندگی انسان خواهد داشت.»

شرکت ال‌جی مدل‌های برتر سال ۲۰۱۹ تلویزیون خود از جمله سری OLED جدید و NanoCell را در نمایشگاه InnoFest خاورمیانه و آفریقا رونمایی کرد.

56656377_117963682723130_4162032555023912654_n(1)

نمایشگاه InnoFest که هرساله برای تمجید نوآوری در ال‌جی است، امسال در پارک علم و فناوری ال‌جی در سئول، کره جنوبی از ۹ تا ۱۰ آوریل برگزار شد. مدل‌های جدید تلویزیون تصویر و کیفیت صدایی بهبودیافته به‌وسیله هوش مصنوعی ارائه می‌دهند که از  نسل دوم پردازنده هوشمند پیشرفته α (Alpha) 9 Gen 2 ال‌جی و الگوریتم یادگیری عمیق نیرو می‌گیرد. به‌لطف الگوریتم جدید، تلویزیون‌های ال‌جی با تحلیل محتوای ورودی و به بررسی شرایط محیط، تصویر و صدا را بهینه‌سازی می‌کنند.

محصولات پریمیوم و ممتاز ال‌جی در بازار خاورمیانه و آفریقا در سایزهای متنوع و با پیشتازی سری OLED عرضه خواهند شد. از جمله این مدل‌ها می‌توان به W9 ،E9 ،C9 ،B9 اشاره کرد.​

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید