۲۸ فروردین ۱۳۹۸

ال‌جی در اینوفست خاورمیانه و آفریقا تجربه صدا را متحول کرد

سیستم‌های صوتی جدید ال‌جی، از بلندگوهای خطی یا ساندبارها گرفته تا دستگاه‌های کوچکترتر و بلندگوهای همراه بهترین صدا را در خانه و در گردش ارائه می‌دهند.

ال‌جی الکترونیکس به تازگی جدیدترین مجموعه از سیستم‌های صوتی خود در سال ۲۰۱۹ را معرفی کرد؛ محصولاتی که قرار است تجربه شنیداری مردم خاورمیانه و آفریقا را متحول کنند.

در نمایشگاه InnoFest MEA (اینوفست خاورمیانه و آفریقا) که جشن سالانه نوآوری ال‌جی است، این شرکت از بلندگوهای خطی پرچمدار خود در سال ۲۰۱۹ پرده‌برداری کرد. بلندگوی خطی SL10YG  ال‌جی با انتشار صدای قدرتمند و چندبعدی تمامی گوشه‌ و کنارهای اتاق را از صدا پر کرده و علاوه بر این، به هوش مصنوعی مجهز نیز شده‌اند.

ال‌جی از طریق همکاری نزدیک با شرکت مریدین به بهبود کیفیت صدا در بلندگوی خطی SL10YG می‌افزاید تا فناوری انقلابی خود را گسترش دهد. فناوری Bass & Space شرکت مریدین کیفیت صدا را بهتر کرده و صدایی توانمند، قوی و بدون افت کیفیت را به مشتریان ارائه می‌دهد. این فناوری به همراه فناوری دیگری به نام Image Elevation برای افزایش کیفیت صداو انتشار صدایی زنده و واقعی طراحی شده‌اند و تجربه صدای سینمایی قدرتمند و فراگیر را به شکلی میسر می‌کنند که هیچ دستگاهی در این رده از عهده آن برنیامده است.

CAV-SoundBar-SL10YG_1

بلندگوی خطی پیشرفته ال‌جی در مدل‌های SL10YG از دو فناوری تحسین‌شده Dolby Atmos و DTS:X پشتیبانی کرده و کاربران می‌توانند از صدای فراگیر واقعی و باورنکردنی نفس‌گیری لذت ببرند که به نظر می‌رسد از چندین سو و عمق مخاطبان را احاطه می‌کند. الگوریتم پردازش پیشرفته صدا در این بلندگوهای خطی ممتاز ال‌جی می‌تواند فرمت‌های متداول صوتی را ارتقا داده و خروجی صدا را چیزی شبیه به صدای استودیو منتشر کند. برای بهره‌مندی از کیفیت صدای خیلی بالاتر که جزییات بیشتری هم دارد کاربران می‌توانند کیت بلندگوی بی‌سیم پشت (Wireless Rear Speaker Kit) را بیافزایند تا تجربه سینمایی‌تری کسب کنند.

CAV-SoundBar-SL10YG-Lifestyle-1

بلندگوی خطی جدید ال‌جی علاوه بر کیفیت صدای برتر و قدرتمندتری که وضوح بالایی دارد از قابلیت‌های هوشمند هوش مصنوعی و تشخیص صدای با دستیار صوتی گوگل برخوردار هستند. کاربران می‌توانند بلندگوهای خطی ال‌جی را با گفتن جملات کنترل کنند و اطلاعات مورد نیاز را به دست آورند. با کمک سازگاری با دستگاه‌های هوشمند مجهز به دستیار گوگل کنترل این دستگاه‌های متصل نیز از طریق فرمان‌های صوتی کاربر ممکن می‌شود.

عمق بلندگوی خطی SL9 ال‌جی ۵۷ میلی‌متر است و هنگامی که روی دیوار نصب می‌شود ظاهر زیبا، تمیز و مرتبی را در عین حفظ فضا ایجاد می‌کند. حسگر ژیروسکوپ در این محصول وضعیت قرار گرفتن آن روی دیوار یا سطح صاف را می‌سنجد و متعادل می‌کند تا بهترین کیفیت صدا را از جهات مختلف به گوش شنونده برساند. بلندگوی SL9 ال‌جی با طراحی متمایز خود جایزه پرافتخار Best of Innovation (بهترین نوآوری) را از نمایشگاه CES 2019 به خود اختصاص داده است.

LG SL9YG Soundbar 005

فناوری Upmix شرکت مریدین با توانایی ترکیب صدای دوکاناله به چندکانال مجزا بدون ایجاد اعوجاج ضمن حفظ تعادل آهنگ صدا غوطه‌ور شدن در صدا را از طریق بهبود میدان صدا افزایش می‌دهد و وضوح صدا و ادوات صوتی را بیشتر می‌کند. تجربه کاربری ممتاز با این پیشرفت‌های چشمگیر و انحصاری با مجموعه محصولات ۲۰۱۹ ال‌جی بهتر هم می‌شود.

شرکت ال‌جی الکترونیکس محصولات جدید از مجموعه بلندگوهای ایکس بوم (XBOOM) را در نمایشگاه اینوفست خاورمیانه به نمایش گذاشت. این محصولات جدید و نوآورانه ال‌جی با صدای بی‌نظیر، امکانات منحصربه‌فرد و راحتی استثنایی خود همه را شیفته خود می‌کنند.

در قلب برند ایکس بوم ال‌جی بدون تردید اشتیاق همیشگی این برند به ارائه صدای باکیفیتی نهفته است که لذت گوش دادن به موسیقی را به حداکثر می‌رساند. بلندگوی جدید و پرچمدار XBOOM mini ال‌جی با مدل CL98 از خروجی صدای ۳۵۰۰ وات بهره می‌برد و به فناوری Compression Horn برای ایجاد صدایی شفاف، واضح و پر از جزییات در فرکانس‌های بالاتر صدا مجهز شده است.

کاربران می‌توانند از دی.جی داخلی بلندگوی ایکس بوم ال‌جی به همراه نورپردازی خاص آن برای هیجان دادن بیشتر به مهمانی خود استفاده کنند. برنامه کاربردی و آسان DJ App نیز که برای دستگاه‌های اندروید و iOS طراحی شده دسترسی راحت به افکت‌هایی نظیر Scratch Mixing و DJ Loop را میسر می‌کند.

CAV-XBOOM-CL65-2

ال‌جی XBOOM Mini CL65D از دیگر محصولات سری ایکس بوم در نمایشگاه اینوفست بود که به پخش‌کننده دی‌وی‌دی تجهیز شده است. قابلیت جدید کارائوکه استار (Karaoke Star) در ایکس بوم CL65D  ال‌جی برای تمامی اعضای خانواده سرگرم‌کننده است. کارائوکه استار می‌تواند تقریبا صدای خواندن تمامی آهنگ‌ها را قطع کند و صحنه را برای کاربران و هنرنمایی آنها آماده کند تا حس خوانندگی را با تحریرهای خودشان تجربه کنند. قابلیت نورپردازی چندرنگه و جدید در این بلندگوها با ۱۸ افکت صوتی منحصربه‌فرد جفت می‌شود و مجموعه‌ای از رقص نورهای جالب و زیبا را بر حسب نوع آهنگی که در حال پخش است منتشر می‌کند.

ال‌جی در نمایشگاه اینوفست خاورمیانه و آفریقا از بلندگوهای سری XBOOM OneBody نیز پرده برداشت. بلندگوی پیشرفته ایکس بوم ال‌جی با مدل OL100 و OL55D از طراحی دسته Grab & Move برای راحتی بیشتر در حمل بلندگو برخوردارند. خروجی صدای ۲ هزار وات به همراه فناوری اختصاصی Blast Horn ال‌جی را دارد. این فناوری یک داکت هوای فشرده پشت دستگاه است که برای ایجاد فشار صدای اکوستیک با هدایت هوا در مسیر داکت تقویت‌کننده صدا طراحی شده و بازتولید فرکانس بالا و عملکرد صدا باس یا بم را قوی کرده و صدایی ایجاد می‌کند که کاربران می‌توانند علاوه بر شنیدن آن را با تمام وجود حس کنند.

LG-XBOOM-OL55

از دیگر بلندگوهای ال‌جی که در نمایشگاه اینوفست خاورمیانه ۲۰۱۹ در معرض عموم به نمایش درآمد، بلندگوهای سری XBOOM Go PK ال‌جی هستند که بر خلاف جثه کوچک و جمع و جور و وزن اندکشان، صدا را با کیفیت عالی منتشر می‌کنند. بلندگوهای جدید ال‌جی با نام XBOOM Go (مدل‌های PK3، PK5 و PK7) به تعداد بیشتری از علاقه‌مندان به موسیقی امکان لذت بردت از مهارت و تبحر ال‌جی در صدا را می‌دهد. این بلندگو ویژگی‌هایی نظیر صدای پرقدرت و سرگرمی در مهمانی را از ال‌جی به ارث برده و با کیفیت صدای عالی و راحتی بی‌نظیر مخصوص جذب کاربران موسیقی‌دوست طراحی شده است.

LG-XBOOM-Go-011

مدل‌های PK7 و PK5 از رتبه IPX5 و مدل PK3 از رتبه IPX7 برای مقاومت در برابر قطرات و استفاده از آن در کنار استخر برخوردار هستند. قابلیت اتصال دوگانه پخش Dual Play Connectivity و باتری بادوام بلندگوهای سری XBOOM Go تجربه شنیداری لذت‌بخشی را هر جا که باشید ارائه می‌دهند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید