۲۷ فروردین ۱۳۹۶

یخچال‌فریزر Majesty؛ محصولی باشکوه و زیبا از ال‌جی در بازار ایران

یخچال‌فریزر Majesty با مدل MDF62NS در دو رنگ سفید و استیل به تازگی وارد بازار ایران شده است و در نمایندگی‌های ال‌جی-گلدیران به فروش می‌رسد.

این محصول زیبا از درب دولایه و جدید Door-in-Door، کمپرسور خطی اینورتر و طبقه‌های تاشو برخوردار بوده و مصرف انرژی آن A است.

کمپرسور خطی Linear Compressor

کمپرسور خطی ال‌جی، یخچال‌های این شرکت را در زمینه‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی، طراوت و تازگی، میزان صدا، گنجایش و دوام، در این صنعت پیشرو کرده است. کمپرسور خطی قدرت خنک‌‌کنندگی را به میزان موثری کنترل می کند و اصطکاک داخلی را برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی کاهش می‌دهد. استفاده از این کمپرسورها بجای کمپرسورهای متداول سبب بازدهی بالاتر و صرفه‌جویی در مصرف انرژی می شود. نقاط اصطکاک کمتر باعث کاهش میزان صدا بطور محسوس و در عین حال افزایش دوام محصول می گردد. این موضوع ال‌جی را قادر می سازد 10 سال گارانتی برای کمپرسور خطی یخچال‌های خود ارائه دهد.

Linear-Compressor_modify

لامپ‌های  LED

لامپ‌های LED دارای روشنایی بیشتر، مصرف انرژی کمتر و طول عمر بیشتر نسبت به لامپ‌های معمولی می باشند. این لامپ‌ها به دلیل تولید حرارت کمتر باعث حفظ بیشتر تازگی مواد غذایی می شوند. همچنین با حذف لامپ‌های متداول فضای بیشتری داخل یخچال فراهم شده است.

lg-LED-Light-Fridge-Freezers-465-300

ظرفیت بیشتر در ابعاد استاندارد

شرکت ال‌جی با استفاده از عایق‌های حرارتی منحصر به فرد خود و کم کردن قطر دیواره های ساید بای ساید بدون کوچک‌ترین افت در بازدهی، فضای داخلی بیشتری را در مقایسه با محصولات دیگر ارائه می کند.

lg-refrigerator-feature-img-large-capacity

10 سال ضمانت کمپرسور اینورتر خطی ال‌جی

شرکت ال‌جی با اطمینانی که به کمپرسورهای اینورتر خطی خود دارد، آن را به مدت 10 سال گارانتی می‌نماید.

LG Warranty Inverter Linear Comp

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید