۱۳ خرداد ۱۳۹۵

با یخچال‌فریزر LF-218 ال‌جی خوراکی‌ها تر و تازه می‌مانند

یخچال‌فریزر LF-218 ال‌جی یک یخچال و فریزر مجزای بزرگ و جادار است که بر روی درب آن آبریز تعبیه شده است و سیستم‌ یخ‌ساز نیز دارد. این محصول قابلیت انجماد سریع دارد و فریزر آن از 7 کشو برای طبقه‌بندی و سامان‌دهی مواد غذایی برخوردار است.

یخچال‌فریزر ال‌جی نیز مانند دیگر محصولات پیشرفته ال‌جی در بخش لوازم خانگی با موتور کمپرسور خطی در بخش فریزر کار می‌کند. کنترل لمسی با نمایشگر دیجیتال دسترسی به تنظیمات دمای یخچال و فریزر را به شیوه‌ای راحت‌تر و مدرن‌تر فراهم می‌کند.

یخچال‌فریزر LF-218 ال‌جی در رنگ‌های سفید (WRD – WFL) و نقره‌ای (SRD – SFL) در نمایندگی‌های ال‌جی-گلدیران به فروش می‌رسد.

main

Linear Compressor

کمپرسور خطی ال‌جی، یخچال‌های این شرکت را در زمینه‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی، طراوت و تازگی، میزان صدا، گنجایش و دوام، در این صنعت پیشرو کرده است. کمپرسور خطی قدرت خنک‌‌کنندگی را به میزان موثری کنترل می کند و اصطکاک داخلی را برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی و رسیدن به سطح انرژی +A کاهش می‌دهد. استفاده از این کمپرسورها بجای کمپرسورهای متداول سبب بازدهی بالاتر و صرفه‌جویی در مصرف انرژی می شود. نقاط اصطکاک کمتر باعث کاهش میزان صدا بطور محسوس و در عین حال افزایش دوام محصول می گردد. این موضوع ال‌جی را قادر می سازد 10 سال گارانتی برای کمپرسور خطی یخچال‌های خود ارائه دهد.

کشو با قابلیت حفظ رطوبت و تازگی مواد

Moisture Balance Crisper: این سطح با ساختار مشبک خاص خود موجب می شود تا رطوبت داخل محفظه, به صورت قطرات آب درون این ساختار مشبک باقی مانده و به صورت قطره قطره بر روی میوه ها باز نگردد و هنگامی که رطوبت
محیط داخل کشو کاهش می ‌یابد ، این قطرات شکل گرفته به تدریج تبخیر شده و رطوبت مورد نیاز محفظه را تامین می‌کنند.

large04

آبریز باریک جهت افزایش فضای داخل یخچال

با باریک تر شدن آبریز, به میزان 9.9 لیتر فضای داخلی یخچال بزرگتر شده است.

یخ‌ساز جدا شدنی

در صورت نیاز، با خارج کردن یخ‌ساز جدا شدنی می توان به فضای بیشتری در داخل فریزر دسترسی پیدا کرد.

large05

لامپ‌های LED

لامپ‌های LED دارای روشنایی بیشتر، مصرف انرژی کمتر و طول عمر بیشتر نسبت به لامپ‌های معمولی می باشند. این لامپ‌ها به دلیل تولید حرارت کمتر باعث حفظ بیشتر تازگی مواد غذایی می شوند. همچنین با حذف لامپ‌های متداول فضای بیشتری داخل یخچال فراهم شده است.

10  سال ضمانت کمپرسور خطی ال‌جی

شرکت ال‌جی با اطمینانی که به کمپرسورهای خطی خود دارد، آن را به مدت 10 سال گارانتی می نماید.

۱ نظر

حسين ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

یکی از مهمترین مشکلات خرید یخچال فریزرهای ساید بای ساید حمل و نقل آن است که در مورد یخچال فریزرهای دو قلو این مشکل وجود ندارد بنابراین بخصوص برای مستاجرین انتخاب یخچال فریزرهای دو قلو گزینه بهتری است ، مشکل دریگر دستگاههای ساید بای ساید بخصوص مدلهای جدید عمق زیاد آن است این موضوع که به لحاظ افزایش راندمان دستگاه صورت گرفته بخصوص در بخش فریزر دسترسی به بسته ها در انتهای کشوها با مشکل موجه می سازد ضمنا در طراحی کابینت آشپزخانه نیز ایجاد مشکل می کند زیرا یا بخشی از عرض دستگاه بیرون از کابینت قرار گیرد یا کابینت های جانبی را باید با عمق زیاد ساخت که هم فضای مفید آشپزخانه را تحت تاثیر قرار می دهد و هم دسترسی به فظای انتهای کابینت را دشوار می سازد ، دیگر مزیت دستگاههای دو قلو فضای مساوی یخچال و فریزر است در حالیکه در سایدها معمولا فضای فریزر حتی در مدلهای بزرگ محدود است ، مزیت دیگر دستگاهای دو قلو وابسته نبودن دو دستگاه به یکدیگر است بنحوی که در صورت خرابی هریک از دستگاهها می توان با مدیریت صحیح مانند قرار دادن گوشت و موارد پروتئینی در یخچال و افزایش درجه برودت آن روی حداکثر از فساد آن جلوگیری و از بروز خسارت جلوگیری کرد و از هما مهمتر زمانیکه موجودی موداد غذائی با کاهش همراه است ( مانند این فصل که نیازی به نگهداری سبزیجات در فریزر نیست و از طرفی بعلت افزایش حرارت مصرف برق افزایش می یابد ) میتوان فریزر را خاموش و پس از نظافت کامل تا اواخر پائیز فقط از یخچال استفاده نمود

نظر دهید