۲۵ خرداد ۱۳۹۸

لباس‌هایتان را سه‌بعدی بشویید

ماشین‌های لباسشویی ال‌جی با درب بالا امکانات منحصربه‌فردی دارند. محصولات جدید از فناوری TurboWash3D  برخوردارند که از قدرت فناوری TurboShot (جفت شدن دو فناوری WaveForce و JetSpray) و فناوری TurboDrum برای ارائه بالاترین سطح کیفیت در عمل بهره می‌برد.

فناوری WaveForce بخارهای عمودی قدرتمند آب را از بالا به پایین پخش می‌کند تا لباس‌ها را تمیزتر بشوید. فناوری JetSpray عملکرد آبکشی را با سرعت زیاد و بازده بالا بر عهده دارد. در همین حین، فناوری TurboDrum نیز لگن را می‌چرخاند و تکان می‌دهد تا جریان‌های دینامیک آب برای حرکت به جهت‌های مخالف ایجاد کند.

NewTopLoadWasher_Open_Left

علاوه بر این، ماشین‌های لباسشویی ال‌جی با درب بالا بازده شست‌وشو را بهبود می‌بخشند. با روشن بودن گزینه  TurboWash برنامه شست‌وشو می‌تواند مدت زمان کمتری داشته باشد و تقریبا به ۳۹ دقیقه برسد. در همین حال نیز در مقایسه با ماشین‌های لباسشویی قدیمی ال‌جی مصرف انرژی را تا ۲۷ درصد و مصرف آب را تا ۱۷ درصد کاهش دهد.

این ماشین لباسشویی با لگن کاملا استیل Full Stainless Steel Tub و فیلتر عریض Wide Stainless Lint Filter مدیریت بهداشت را سریع‌تر خواهد کرد، از آلودگی جلوگیری کرده و تمیزی را در هر بار شست‌وشو تضمین می‌کند. عملکرد Auto Tub Cleaning کار خسته‌کننده، طاقت‌فرسا و البته وقت‌گیر شست‌وشوی لگن را به صورت خودکار انجام می‌دهد و دیگر نیازی به برنامه تمیز کردن جداگانه نیست زیرا در طی شست‌وشو لگن هم تمیز می‌شود.

20d0aded-e2a0-4dc3-8513-93cb1e3ebf44

کاربران می‌توانند با افزودن برنامه ™Steam به برنامه لکه‌زادیی یا Stain Care با ملایمت لباس‌ها بخیسانند و لباس‌ها را با آب گرم (۴۰ درجه سانتی‌گراد) بشویند. همچنین، برنامه حساسیت‌زدایی Allergy Care با دمای ۶۰ درجه سانتی‌گراد عملکرد بهداشتی شست‌وشو را در این ماشین لباسشویی افزایش می‌دهد و مواد حساسیت‌زا را تا ۹۹.۹ درصد از بین می‌برد تا سلامت کاربران را حفظ کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید