۰۷ تیر ۱۳۹۴

خانه را منفجر کنید

تابستان است و فصل تفریحات. حالا که خبری از درس و مشق و کتاب نیست، بهترین راه برای لذت بردن از اوقات فراغت ورزش است؛ البته اگر اهل ورزش هستید! خیلی‌ها هم هستند که ترجیح می‌دهند به جای ورزش کردن، ورزش تماشا کنند. مسابقات ورزشی همیشه مخاطبان خاص خود را دارد. در فصل تابستان این مخاطبان چند برابر می‌شوند. اینجاست که بهتر است با خرید یک تلویزیون Ultra HD 4k ال‌جی کمی برای چشمان خود سرمایه‌گذاری کنید. حالا که این تلویزیون را خریده‌اید خوب است تجربه بهترین صدا را هم داشته باشید و صدای استادیوم را به منزل بیاورید. در اینجا به شما پیشنهاداتی ارائه می‌دهیم تا هر جا هستید صدا شما را احاطه کنید.

وقتی با دوستانتان هستید

اگر به دنبال راحتی هستید و می‌خواهید در منزل همراه دوستان خود مسابقات ورزشی را دنبال کنید به شما یک سیستم سینمای خانگی 9.1 کانال ال‌جی با مدل BH9540TW را توصیه می‌کنیم. این دستگاه به بلندگوهای سربالا، دستگاه‌های بی‌سیم، دستگاه آمپلی‌فایر/دستگاه بلو-ری (برای دسترسی به محتوای هوشمند) و ساب‌ووفر بی‌سیم مجهز است تا صدایی غوطه‌ورکننده‌تر ایجاد کند.

اگر می‌خواهید قضیه کم جدی‌تر شود می‌توانید یک سیستم جداگانه بخرید که دریافت‌کننده AV اختصاصی، کابل‌های بلندگوی پیشرفته و 11 کانال صوتی داشته باشد. نصب این سیستم خیلی طول نمی‌کشد اما نتیجه آن، آزار رساندن به همسایه‌ها است!

وقتی در اتاق‌ کوچکتان هستید

هر چه تلویزیون کوچک‌تر باشد، بلندگوها هم کوچکتر خواهند بود و به تبع آن صدا نیز کمتر. این هم راهکار دارد: ساندبار یا ساندپلیت. یک ساندبار جلوی تلویزیون شما می‌نشیند (یا اگر تلویزیون را به دیوار نصب می‌کنید، زیر آن قرار می‌گیرد) و فوراً صدایی قدرتمندتر از بلندگوهای داخلی تلویزیون ارائه می‌دهد. این ساندبارها عموماً از ساب‌ووفر برخوردارند که قدرت بیشتری دارد.

ساندپلیت‌ها مستقیماً زیر تلویزیون قرار می‌گیرند و هم نقش بلندگو را دارند و هم سیستم پخش. عملکرد این بلندگوها، همانند ساندبارها، تقویت صدای تلویزیون است و برخی از آنها نیز قابلیت پخش بلو-ری و دسترسی به اینترنت نیز دارند.

 

وقتی در رختخواب هستید

همه مسابقات را نمی‌شود خیلی خشک و رسمی تماشا کرد. گاهی اوقات به نیمه دوم مسابقه فوتبال که می‌رسد دیگر دوست دارید روی کاناپه دراز بکشید و لم دهید اما نمی‌خواهید یک سیستم شلوغ و بزرگ با بلندگوهای عظیم‌الجثه در اتاق خواب خود و کنار تلویزیون داشته باشید. به جای آن از یک بلندگوی داک استفاده کنید. همه این داک‌ها ورودی صوتی 3.5 میلی‌متری دارند که شما می‌توانید به هدفون نصب کنید و خودتان به تنهایی در اتاق خواب و بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران از تماشای مسابقات لذت ببرید.

این داک به جای اینکه زیر تلویزیون باشد در کنار آن قرار می‌گیرد. یادتان نرود که شما می‌توانید از این دستگاه برای پخش موسیقی از دستگاه همره یا کامیپوتر خود استفاده کنید.

وقتی در حیاط یا باغ هستید

ما فکر می‌کنیم که شما اصلاً دلتان نمی‌خواهد یک سیستم پیچیده و کلی کابل را از اتاق نشیمن خود بیرون بکشید و به حیاط یا باغچه کوچک منزل بیاورید تا از صدا لذت ببرید. این جور مواقع ترجیح می‌دهید از صدای تبلت یا لپ‌تاپ استفاده کنید.

و احتمالاً اصلاً هم دوست ندارید هدفون در گوش خود بگذارید. بی‌شک می‌خواهید از دستگاهی استفاده کنید که مجهز به باتری بوده و از دوام بالایی برخوردار باشد. ال‌جی NP6630 یک نمونه بارز است. این بلندگو تا 8 ساعت دوام می‌آورد و می‌تواند از طریق بلوتوث به صورت بی‌سیم اتصال برقرار کند و موسیقی را پخش کند. علاوه بر این، برای دستگاه‌های غیر بی‌سیم ورودی 3.5 میلی‌متری هم دارد.

 

وقتی در مترو یا اتوبوس هستید

از سر کار برمی‌گردید و ناراحتید از این که بازی را از دست داده‌اید؟ احتمالاً می‌بینید که خیلی از مردم با گوشی هوشمند یا تبلت خود در حال تماشای فوتبال هستند. این عده دو نوع هستند آنهایی که از بلندگوی دستگاه خود استفاده می‌کنند و با صدای بلند در مکان‌های عمومی بازی را تماشا می‌کنند و آنهایی که کمی متمدن‌تر هستند و بدون آزار دیگران از هدفون استفاده می‌کنند.

اگر می‌خواهید شما هم جزو آدم‌های متمدن باشید از هدفون‌های SoundMagic E10s ال‌جی استفاده کنید که از What Hi-Fi Sound and Vision برنده جایزه شده است.

ال‌جی به عنوان بهترین برند صوتی-تصویری در سال 2013 از Which? Awards جایزه دریافت کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید