۰۷ تیر ۱۳۹۴

چرا اندروید آب‌نبات‌چوبی شیرین‌ترین و خوشمزه‌ترین سیستم‌عامل موبایل است؟

ال‌جی G4 بهترین سیستم‌عامل گوگل را دارد و خیلی هم از این بابت خوشحال است.

ممکن است خیلی حالت کلیشه‌ای و تکراری داشته باشد که وقتی گوگل سیستم‌عاملی را معرفی می‌کند آن را به عنوان بهترین سیستم‌عامل بنامیم اما واقعاً حقیقت دارد.

گوگل هر بار نسخه اندروید خود را بهبود می‌دهد، باگ‌ها و اشکالات را رفع می‌کند، امکانات را بیشتر می‌کند و چندین قابلیت جدید اضافه می‌کند که در میدان رقابت برنده باشد.

اندروید کیت‌کت که با ال‌جی G3 معرفی شد امکانات بسیار جالبی برای کاربران دارد. جدیدترین نسخه از اندروید آب‌نبات چوبی 5.1 که با ال‌جی G4 عرضه شد تمام بهبودهای جذاب گوگل را در خود گنجانده است و قدرتمندترین و جالب‌ترین تجربه گوشی هوشمند تا به امروز را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در اینجا به شما دلایلی را می‌گوییم که چرا از داشتن ال‌جی G4 باید هیجان‌زده شوید…

دوام بیشتر

عمر باتری یکی از مهم‌ترین امکانات در گوشی‌های هوشمند امروز است. خیلی خوب است که یک کامپیوتر کوچک و دوربین قدرتمند در جیب خود داشته باشید اما اصلاً جالب نیست که بعد از ناهار شارژ گوشی تمام شود.

خوشبختانه، اندروید آب‌نبات چوبی قابلیت جدیدی به نام Project Volta دارد که بر بهبود عمر باتری تمرکز دارد.

این قابلیت بهبودهای نهفته‌ای دارد که در نهایت هم در مصرف عادی و هم در حال استراحت گوشی انرژی کمتری مصرف می‌کند. علاوه بر این، اطلاعات بیشتری در مورد عمر باتری در اختیار شما می‌گذارد و به شما امکان می‌دهد تا دلایل احتمالی خالی شدن باتری را پیدا کنید.

شیک‌تر، روان‌تر و سریع‌تر

قابلیت ART به زمان اجرای پیش‌فرض در اندروید اشاره دارد که نسبت به نسخه قبلی Dalvik تحول پیدا کرده است.

همه آن چیزی که باید در اینجا بدانیم این است که گوگل موتور هسته اندروید را حسابی ورز داده است. به این معنی که برنامه‌های کاربردی و انیمیشن‌ها روان‌تر هستند و با سرعت 60 فریم در ثانیه به راحتی اجرا می‌شوند.

عملکرد گرافیک نیز بهبود پیدا کرده است. این به شما کمک می‌کند که جدیدترین بازی‌های فروشگاه Play را بهتر از قبل در صفحه‌نمایش 2K ال‌جی G4 اجرا کنید.

جست‌وجوی قوی‌تر

قابلیت سودمند Google Now در آب‌نبات چوبی بهتر هم شده است و قدرت اجرای برنامه‌های کاربردی نصب‌شده و مربوط به جست‌وجوی شما را می‌دهد.

مثلاً اگر در جست‌وجوی یک فیلم هستید، می‌توانید برنامه‌های کاربردی نظیر IDMb را مستقیماً از Google Now دانلود و نصب کنید.

ایمن‌تر

امنیت اندروید آب‌نبات چوبی نیز هوشمندتر شده است. شما اکنون می‌توانید انتخاب کنید که اگر شرایط ایمن تشخیص داده شود، G4 شما به صورت خودکار خودش قفل را باز کند.

مثلاً اگر به یک ساعت هوشمند متصل شود، هر گونه قابلیت امنیتی مانند قفل استاندارد یا خود Knock Code ال‌جی را غیرفعال می‌کند. علاوه بر این، سنجش‌های امنیتی در مناطق مطمئن را غیر فعال می‌کند که شامل خانه یا خودروی مجهز به Android Auto است. حتی اتصال با هدفون بلوتوث هم عمل می‌کند.

چندوظیفگی هوشمندتر

کارت‌های جدید آب‌نبات چوبی برای چندوظیفگی نه تنها زیباتر شده‌اند بلکه هوشمندتر هم هستند. هر زبانه‌ای که در کروم باز می‌کنید اکنون یک کارت جداگانه است و به شما امکان می‌دهد هر سایتی را که باز کرده‌اید را ردیابی کنید و به راحتی هم زبانه‌ها را ببندید. حرکت بین برنامه‌های کاربردی و صفحات وب اکنون به تجربه روان‌تری مبدل شده است.

ال‌جی کارت‌ها را متحول کرده تا به شما نشان دهد کدام برنامه‌های کاربردی از حالت بی‌نهایت مفید چند صفحه‌ای در G4 پشتیبانی می‌کند. در نتیجه، شما از دو برنامه کاربردی به طور همزمان و در کنار هم استفاده می‌کنید.

3 گیگابایت RAM در ال‌جی G4 به شما اطمینان می‌دهد که همه برنامه‌های کاربردی که باز گذاشته‌اید، فوراً از همان جایی که آنها را رها کرده‌اید و بدون نیاز به ریفرش کردن، دوباره اجرا می‌شوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید