۱۷ آبان ۱۴۰۲

مانیتورهای هوشمند ال‌جی نیازی به اتصال رایانه ندارند

ال‌جی الکترونیکس (LG) از جدیدترین محصولات سری مانیتورهای LG SMART (مدل‌های 32SR50F و 27SR50F) رونمایی کرده است. این مانیتورهای همه‌کاره و جدید ۳۱.۵ و ۲۷ اینچی اصلاً نیازی به اتصال به رایانه شخصی ندارند و برای بهره‌وری ایده‌آل هستند. این مانیتورها نمایشگرهای پیشرفته IPS دارند که رنگ‌های واقعی و کنتراست بسیار قوی ارائه می‌دهند و مجهز به پلتفرم webOS 23 ال‌جی هستند که راحتی بیشتری برای کار از راه دور و همچنین پخش برنامه‌های مورد علاقه، برنامه‌های ورزشی و موسیقی را فراهم می‌آورد.

مانیتورهای LG SMART برای سرگرمی و انجام کارها بسیار عالی هستند و دارای نمایشگرهای IPS با عملکرد بالا و پشتیبانی HDR 10 هستند. تصاویر پر جنب‌وجوش و دقیق تولید شده توسط این مانیتورهای جدید به زنده شدن محتوا کمک می‌کنند و همچنین تجربه کاربر به هنگام کنفرانس‌ها، کار روی اسناد یا تحقیق در اینترنت را بهتر می‌کنند. مانیتور مدل ۲۷ اینچی با طراحی سه وجهی تقریباً بدون حاشیه، ظاهری شیک و مینیمالیستی را ارائه می‌دهد که می‌تواند فضای اتاق ارتقا بدهد و همچنین حس غوطه‌وری را تقویت کند.

جدیدترین مانیتورهای LG SMART مجهز به webOS 23 هستند و راحتی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند. این مانیتورها دسترسی آسان به اپ‌های استریم را فراهم می‌کنند که پیشنهادهای بسیار خوبی برای فیلم، سریال و موسیقی در صفحه اصلی ارائه می‌دهند و صفحه ورزشی شخصی‌سازی شده‌ای دارند که باعث می‌شود افراد بتوانند همیشه ورزش‌های مورد علاقه خودشان را دنبال کنند. مانیتورهای LG SMART لیگ‌ها و تیم‌های محبوب کاربر را ذخیره می‌کنند و درباره بازی‌های آینده و برنامه‌های به‌روز شده و آمارهای کلیدی به آن‌ها اطلاع می‌دهند. این مانیتورها همچنین شامل ویژگی LG Mood Music هستند که همانند یک دی‌جی شخصی عمل می‌کند و پلی‌لیست‌هایی بر اساس ترجیحات موسیقی کاربر را فراهم می‌‌آورد.

این مانیتورها راهکارهای مفیدی برای کسانی هستند که در خانه کار می‌کنند چراکه این محصول‌ها دارای نرم‌افزار داخلی LG Home Office هستند و از برنامه‌های پرکاربردی همچون Microsoft 365 و Google Calendar نیز پشتیبانی می‌کنند. این مانیتورهای هوشمند ال‌جی به بهبود جریان کاری کمک می‌کنند و نیاز به اتصال مستقیم به یک پی‌سی را از بین می‌برند و به کاربر اجازه می‌دهند تا به‌راحتی محتوا را از دیگر دستگاه‌های هوشمند خودشان و از طریق AirPlay 2 و Miracast انتقال بدهند. این مانیتورهای تازه همچنین می‌توانند به‌عنوان مرکز خانه هوشمند عمل کنند و با پشتیبانی از ThinQ Home Hub ال‌جی امکان نظارت و مدیریت لوازم‌خانگی را برای کاربران فراهم می‌آورند. از طریق اپلیکیشن ThinQ، این مانیتورها قادر به اتصال به انواع لوازم‌خانگی سازگار با اینترنت اشیا همچون یخچال و ماشین لباسشویی هستند.

سئو یانگ جائه رئیس واحد تجاری آی‌تی شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«مجموعه مانیتورهای هوشمند ال‌جی با تمرکز بر اولویت‌های شخصی و خواسته‌های منحصربه‌فرد انواع مختلف کاربران طراحی شده‌اند. ال‌جی قصد دارد مانیتورهای هوشمند جدیدی را معرفی کند که می‌توانند طیف وسیع‌تری از نیازهای سبک زندگی را برآورده سازند.»

مانیتورهای هوشمند ال‌جی قرار است در بازارهای مهم آمریکای شمالی، اروپا، آسیا، خاورمیانه و آمریکای جنوبی عرضه شوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید