۳۰ آذر ۱۴۰۲

ال‌جی از ماشین لیوان‌شویی LG mycup در CES 2024 رونمایی می‌کند

ال‌جی الکترونیکس (LG) به دنبال آن است تا در نمایشگاه CES 2024 از راهکار نوآورانه خودش برای شستشوی لیوان‌ها به نام LG mycup رونمایی کند. این راهکار شستشوی منحصربه‌فرد دارای فناوری پیشرفته‌ای است که بهداشت روزانه لیوان‌ها را افزایش می‌دهد و در عین حال، طراحی برجسته و پیچیده آن نیز تعهد ال‌جی به پایداری محیط‌زیست را نشان می‌دهد. با افزایش تعداد افراد مصرف‌کننده آگاه به محیط‌زیست که از ماشین لیوان‌شویی استفاده می‌کنند، LG mycup فرایند تمیز کردن را ساده کرده و استفاده از لیوان‌ها و فنجان‌های قابل شستشو به جای یک بار مصرف را تشویق می‌کند.

این ماشین لیوان‌شویی کاربردی به کاربران این امکان را می‌دهد تا هر بار یک لیوان را داخل آن قرار بدهند و با انتخاب از بین دو برنامه تمیز کردن Quick Wash و Extra Wash از طریق برنامه LG mycup آن را تمیز کنند. سپس فرایند تمیز کردن به‌راحتی در پنل صفحه‌نمایش بالایی نشان داده می‌شود تا کاربران بتوانند وضعیت شستشو را بررسی کنند و وقتی چرخه شستشو کامل شد، اعلانی را در داخل اپ دریافت می‌کنند.

هر دو دوره از آب گرم ۶۵ درجه سانتیگراد استفاده می‌کنند تا اطمینان حال شود که لیوان‌ها کاملاً تمیز و بهداشتی هستند. دوره شستشوی سریع با استفاده از فناوری حباب جت، داخل لیوان را تنها در ۳۰ ثانیه تمیز می‌کند و برای تمیز کردن و خشک کردن کامل برای باقیمانده‌های سخت‌تر مانند لبنیات، دوره شستشوی اکسترا از طراحی یکپارچه هوا خشک کن برای تمیز کردن و خشک کردن ملایم لیوان با جت آب چند جهته و هوای داغ قدرتمند استفاده می‌کند.

این محصول به نحو باریک و جمع و جوری طراحی شده که کمترین فضای ممکن را اشغال می‌کند و این در حالی است که این کار هیچ تأثیری روی عملکرد آن نگذاشته است. ابعاد فضای کارآمد آن برای محیط‌های مختلفی از کافه‌های مدرن تا اداره‌های شلوغ و مؤسسات آموزشی ایده‌‌آل است. طراحی ساده و در عین حال مدرن این محصول نیز به طور یکپارچه با فضای داخلی ادغام می‌شود و عملکرد و زیبایی را با هم ترکیب کرده است.

به‌عنوان بخشی از تعهد ESG ال‌جی، Better Life for All، این ماشین لیوان‌شویی ابداعی از فناوری‌های سازگار با محیط‌زیست ماشین ظرف‌شویی ال‌جی بهره می‌برد تا در مصرف آب صرفه‌جویی کند. به‌عنوان مثال، فناوری حباب جت ال‌جی مصرف آب را به میزان چشمگیری کاهش می‌دهد و در این در حالی است که سطح استانداردهای تمیزکاری را حفظ می‌کند. علاوه بر این، LG mycup قصد دارد افراد بیشتری را تشویق کند تا از این لیوان‌شویی استفاده کنند تا راهی برای داشتن سبک زندگی با تولید کربن کمتر داشته باشند که ضایعات لیوان‌های یکبار مصرف را کاهش می‌دهد.

لیو جائه چئول رئیس بخش لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی بیان کرده:

«ماشین لیوان‌شویی LG mycup جمع و جور و کارآمد است که به‌سرعت و به طور مؤثر با قابلیت‌های پاک‌کنندگی قدرتمند خودش لیوان‌ها را تمیز می‌کند و سبک زندگی پایدار را ترویج می‌کند که از سیاره ما برای نسل بعدی محافظت می‌کند. ما همچنان به توسعه محصولاتی که بر زندگی روزمره مشتریان و محیط‌زیست تأثیر مثبت می‌گذارند، ادامه می‌دهیم چراکه راه را برای آینده‌ای پاک‌تر هموار می‌کنیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید