۰۵ مهر ۱۴۰۲

کلیپ جدید ال‌جی برای گسترش پیام Life’s Good

ال‌جی الکترونیکس (LG) به‌تازگی با ارائه فیلم و کلیپ جدیدی پیام زندگی خوب است (Life’s Good) خودش را برجسته کرده است. این کلیپ تازه بخشی از کمپین برند جهانی ال‌جی است و به زیبایی هر چه تمام‌تر معنای واقعی فلسفه «زندگی خوب است» ال‌جی را بیان می‌کند و پیام قدرتمند این شرکت از اهمیت خوش‌بین بودن را به اشتراک می‌گذارد.

کمپین «زندگی خوب است» در ماه اوت سال ۲۰۲۳ میلادی به راه افتاد و هدفش نیز الهام بخشیدن به افراد برای روبه‌رو شدن با سختی‌ها و چالش‌ها با نگرشی خوش‌بینانه است و در عین حال، ماهیت پایدار فلسفه و ارزش‌های برند ال‌جی را برجسته می‌کند، فلسفه و ارزش‌هایی که این شرکت را در طول تاریخش همواره از آن‌ها حمایت کرده است.

این فیلم جدید ۹۰ ثانیه‌ای بر محوریت مردی میان‌سال است که در زندگی شخصی خودش خوش‌بین بودن را انتخاب می‌کند و همین نیز به او امکان می‌دهد تا بر موانع غلبه کند و کاری را انجام بدهد که هیچ کس باور نمی‌کرد او قادر به انجام آن باشد. در ابتدا، شخصیت اصلی داستان به هنگام سوار شدن روی یک لانگ‌برد در داخل خیابانی شهری چهره‌ای دلهره‌آمیز دارد. با این حال، با پیشروی فیلم، او مصمم‌تر می‌شود و با لبخندی شاد و اعتمادبه‌نفس زیاد روی آسفالت شروع به حرکت کردن می‌کند.

پیام اصلی این داستان دلنشین نیز آن است که در درون همه افراد خوش‌بینی وجود دارد؛ فقط باید آن را پذیرفت. در این فیلم از لانگ‌برد به‌عنوان استعاره‎‌ای از زندگی استفاده شده و نشان می‌دهد که هر هدف یا رؤیایی قابل‌دستیابی است، اگر فرد شجاع و خوش‌بین باشد و بتواند محدودیت‌ها را کنار بزند تا بتواند به این هدف یا رؤیا دست پیدا کند.

فیلم جدید ال‌جی توسط تیمی خلاق در TBWA\Chiat\Day New York ساخته شده و به سرپرستی کارگردان برنده جایزه امی نیکولای فوگلسیگ است، کسی که داستان‌سرایی ساده و جذابش به‌قدری قوی است و به‌خوبی نشان می‌دهد که چه اتفاقی می‌افتد وقتی کسی تصمیم می‌گیرد تا راه خوش‌بینی را طی کند.

نیکلای فوگلسیگ در همین رابطه بیان کرده:

«ال‌جی به سراغ من آمد تا فلسفه «زندگی خوب است» را از طریق انتخاب خوش‌بینی به نمایش بگذارد و من بلافاصله به این ایده و پروژه جذب شدم. من عاشق این داستان قهرمان غیرمنتظره هستم که از حالت راحت خودش خارج می‌شود و از خوش‌بینی برای غلبه بر چالش‌ها استفاده می‌کند. شخصاً، احساس می‌کنم که این یادآوری قدرتمندی است که گرفتار منفی‌گرایی نشویم و زندگی را تا کامل‌ترین حد آن زندگی کنیم.»

همان‌طور که ال‌جی در حال تحول تجارت خودش است، راه‌های ارتباطی با مشتریان و ذی‌نفعان خودش را با نوآوری برند اخیر تغییر داده است و اطمینان حاصل کرده که ارزش‌ها و فلسفه «زندگی خوب است» در همه نقاط به مشتریان ارائه شوند. تاکنون این کمپین تبلیغاتی برخی از نمادین‌ترین مکان‌های دیدنی در شهرهای مختلف سراسر جهان همچون دبی، لندن، نیویورک و سئول را به خودش مزین کرده است.

جئونگ سئوک لی رئیس مرکز بازاریابی جهانی ال‌جی اظهار داشته:

«کمپین «زندگی خوب است» نشان‌دهنده تعهد تزلزل‌ناپذیر ما برای بهتر کردن زندگی افراد از طریق نوآوری است و در راستای چشم‌انداز آینده ما برای تبدیل شدن به یک شرکت راهکار زندگی هوشمند، ما با مشتریان مختلف در همه مکان‌ها به روشی پویاتر و جوان‌تر ارتباط برقرار خواهیم کرد.»

کیم هیو یون معاون مرکز بازاریابی جهانی ال‌جی نیز بیان کرده:

«با کمپین جهانی خود، ما به دنبال انتقام پیام «زندگی خوب است» هستیم و سعی داریم به مشتریان الهام ببخشیم و آن‌ها را تشویق کنیم تا رویکردی خوش‌بینانه نسبت به زندگی داشته باشند. ما امیدواریم که کلیپ جدید ما بتواند مشتریان را ارتقا بدهد و تأثیر معناداری در زندگی آن‌ها ایجاد کند.»

برای تماشای این کلیپ انگیزشی ال‌جی می‌توانید به کانال یوتیوب ال‌جی (www.youtube.com/GlobalLG) سر بزنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید