۲۳ مرداد ۱۴۰۲

محصول LG Styler Shoe Care ایدئال برای مراقبت از کفش‌های خیس

ال‌جی الکترونیکس (LG) نسل جدیدی از راهکارهای مراقبت از کفش خودش به نام LG Styler Shoe Care/Shoe Case را در غرفه‌ای در فستیوال رودخانه هان به نمایش گذاشته است.

فستیوال تابستانی هنگانگ 2023 جشنواره‌ای است که توسط شهر سئول در ماه اوت و در هشت پارک هنگانگ برگزار شده است. این رویداد با موضوع «تعطیلاتی هوشمندانه در رودخانه هان» برگزار شده و در آن، برنامه‌های مختلفی همچون چالش‌های متنوع، هنرهای نمایشی و نمایشگاه‌های فرهنگی به چشم می‌خوردند.

در این میان نیز ال‌جی الکترونیکس یک غرفه تعاملی را ایجاد کرده تا راهکارها و محصولات مراقبت و نگهداری از کفش خودش را به نمایش بگذارد. بازدیدکنندگانی که از این غرفه دیدن کردند،‌ می‌توانستند پس از انجام فعالیت‌ها و تفریحات آبی همچون تورهای قایقرانی و تخته پارویی، کفش‌های خودشان را در داخل این محصول قرار بدهند و از نزدیک شاهد عملکرد آن باشند.

در طبقه اول محل برگزاری غرفه، بازدیدکنندگان با استفاده از محصول Styler Shoe Care قادر بودند تا مراقبت از کفش را تجربه کنند، مراقبت از کفشی که رطوبت و بو را از کفش از بین می‎‌برد و آن را استریل می‌کند و این در حالی است که در اینجا کفش‌های منحصربه‌فرد و نسخه محدودی نیز در قفسه‌های نگهداری به نمایش گذاشته شده بودند.

طبقه دوم محل برگزاری غرفه توسط کفش‌های ان‌اف‌تی (NFT) تزیین شده بود و به‌عنوان بخش Monster Shoe Club شناخته می‌شد. با استفاده از فناوری واقعیت افزوده (AR) بازدیدکنندگان می‌توانستند تجربه پوشیدن این کفش‌های ان‌اف‌تی را داشته باشند.

ال‌جی الکترونیکس به‌عنوان بخشی از برنامه مدیریت ESG خودش برای ایجاد محیطی بهتر برای نسل‌های آینده، زباله‌ها و ضایعات را به منابع تبدیل و آن‌ها را وارد چرخه اقتصاد کرده است. در همین راستا نیز نمای بیرونی محصول مراقبت از کفش و نگهداری از کفش خودش را با پلاستیک بازیافتی ساخته است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید