۲۰ بهمن ۱۳۹۵

تلویزیون‌های SuperUHD ال‌جی در جشنواره نوروزی

نهایت وضوح و رنگ را در تلویزیون‌های Super UHD ال‌جی بیابید.

جشنواره نورروزی محصولات صوتی ال‌جی میزبان جدیدترین و مبتکرانه‌ترین تلویزیون‌های Super UHD ال‌جی در ایران است.

این دستگاه‌ها یک رده بالاتر از تلویزیون‌های ULTRA HD هستند و از فناوری ColorPrime بهره می‌برند. تلویزیون‌های SUPER UHD با مفهوم «رنگ‌های زنده» طراحی شده‌اند و سه ویژگی بی‌نظیر دارند: تصویر ممتاز، طراحی ممتاز و هوشمندی ممتاز. فناوری نمایش خارق‌العاده و ویژگی‌های هوشمند در مجموعه‌ای با طراحی چشم‌نواز، تجربه بصری را به سطحی کاملاً جدید رسانده است.ایـن تلویـزیـون‌ها دارای فنـاوری‌هایی نظیـر ColorPrime، ULTRA Luminance، IPS و مــوتــور Prime Mastering هستند.

با پنل ۴K IPS ال‌جی، تلویزیون می‌تواند تصاویری با جزئیات بالا از هر زاویه‌ای بازتولید کند. افزون بر همه اینها، موتور Prime Mastering تنظیمات تلویزیون را به منظور تقویت کیفیت تصویر تا سطح ممتاز بهینه می‌کند.این ویژگی‌های شگفت‌انگیز تنها در زمانی که تلویزیون روشن است به چشم می‌آید، حال آنکه سایر ویژگی های تلویزیون‌های SUPER UHD مانند طراحی بسیار زیبا و بهینه ونیز پهنای بسیار نازک آن (در حدود ۸٫۵ میلیمتر) حتی زمانی که تلویزیون خاموش است نیز به خوبی خودنمایی می‌کنند.

طراحی بی‌نظیر CINEMA SCREEN زیبایی خاصی به اتاق نشیمن می‌دهد. پایه تلویزیون به گونه‌ای طراحی شده است که همانند بازتاب‌دهنده صدا عمل کند و صدای خروجی را به صورت متمرکز ارسال کند.

برای ارائه صدایی بی‌نظیر، ال‌جی همکاری نزدیکی را با شرکت Harman/Kardon (شرکت آمریکایی سازنده سیستم‌های صوتی حرفه‌ای) انجام داده تا صدایی قوی، عمیق و شفاف برای این تلویزیون‌ها به ارمغان بیاورد.

همچنین پنل هوشمند webOS 2.0 برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است. این پنل هوشمند به‌روز شده از نسخه قبلی webOS ساده‌تر، سریعتر و کاربرپسندتر شده است. به عنوان مثال، با webOS 2.0 تعویض کانال سریع، تنظیمات سریع و جستجوی محتوای ویدئویی می‌تواند بدون اختلال در تماشای برنامه در حال پخش صورت گیرد. به علاوه، زمان روشن شدن و بارگذاری تلویزیون بسیار سریع شده است و کانال‌های مورد علاقه می‌توانند به آسانی به نوار ابزار اضافه شوند.

تلویزیون‌های پیشگام IPS این شرکت که در جشنواره نوروزی ال‌جی منتظر شما مشتریان عزیز هستند، شامل مدل‌هایی است که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

SUPER UHD TV

جشنواره محصولات تصویری نوروزی ال جی، از 13 بهمن 1395 به مدت محدود در جریان خواهد بود. هدیه نوروزی ال جی در این جشنواره شامل دو تخفیف ذیل است:

1- تخفیف نقدی در هنگام خرید : تخفیفات در نظر گرفته شده برای محصولات صوتی و تصویری در جدول جشنواره، در حین خرید به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

2- تخفیف قرعه کشی بعد از نصب : در این جشنواره، مشتریان علاوه بر تخفیف نقدی در هنگام خرید، در هنگام نصب نیز از 1% تا 100% قیمت مصرف کننده آن محصول، به عنوان تخفیف بهره مند خواهند شد. جهت دریافت این تخفیف حتما توضیحات نحوه شارژ کارت را مطالعه نمائید.

gift card

برنده های تخفیف 100% (بازگشت کامل مبلغ) به صورت منظم از طریق وبسایت گلدیران و روزنامه های کثیر الانتشار معرفی خواهند شد. استفاده از مزایای این جشنواره مشروط به خرید محصولات قید شده در جدول جشنواره و با گارانتی شرکت گلدیران و صرفاً از نمایندگی های مجاز این شرکت اســت، جهت دریافت تخفیف 1% تا 100% نیز نصب محصول مشمول جشنواره توسط شرکت مشتریان گلدیران، ضروری می باشد. شرایط و هدایای جشنواره ممکن است بدون اطلاع قبلی تغیـــیر کنــــد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید