۱۲ دی ۱۴۰۲

ال‌جی محصولات LG Labs را در نمایشگاه CES 2024 ارائه می‌کند

ال‌جی الکترونیکس (LG) در حال آماده شدن برای به نمایش گذاشتن جدیدترین محصولات نوآورانه و پیشگاه خود در نمایشگاه CES 2024 بزرگترین نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی و فناوری اطلاعات در جهان است.

ال‌جی فضای نمایشگاهی ویژه‌ای را به LG Labs اختصاص می‌دهد که در آن، پلتفرم بازاریابی آن روی ارائه محصولات و خدمات آزمایشی و در عین حال نوآورانه متمرکز است. امسال اندازه بخش نمایشگاهی LG Labs نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر خواهد بود و هدف از آن نیز ارائه ایده‌های خلاقانه متناسب با سبک زندگی‌های مختلف و ارائه تجربیات متنوع به مشتریان است.

یکی از نکات برجسته در این نمایشگاه، رونمایی از DukeBox توسط LG Labs است، محصول صوتی نوآورانه‌ای که به طور یکپارچه جذابیت صدای وکیوم تیوپ را با فناوری پیشرفته پنل OLED شفاف ترکیب می‌کند. هدف آن نیز ارائه تجربه موسیقی جدید با ترکیب حساسیت‌های قدیمی با فناوری پیشرفته است و به دنبال نوآوری عمیق تجربه صوتی و تصویری با یک دوک‌باکس مدرن است. با بلندگوهای جلویی در پایین و بلندگوی ۳۶۰ درجه در بالا یک تجربه صوتی فراگیر ارائه می‌دهد که شنونده را احاطه می‌کند. شفافیت صفحه‌نمایش OLED را می‌توان تنظیم کرد و یک جلوه بصری فریبنده را ایجاد کرد که یادآور سیستم وکیوم تیوپ محصور در یک جعبه شیشه‌ای شفاف است. علاوه بر این، دوک‌باکس همه کاره است و می‌توان از آن برای لذت بردن از محتوای باکیفیت مانند فیلم‌ها یا حتی ایجاد یک محیط شومینه دنج استفاده کرد که در آن، وکیوم تیوپ در میان شعله‌های سوسوزن قابل مشاهده است.

ال‌جی همچنین از نسخه ارتقا یافته Bon Voyage خودش نیز رونمایی خواهد کرد، فضای زندگی سفارشی شده‌ای که برای گسترش کیفیت زندگی در خانه و در طبیعت است. این محصول بر اساس بازخورد مشتریان است و به اندازه یک تریلر کمپینگ طراحی شده و ۲ متر عرض، ۳.۸ متر طول و ۲.۲ متر ارتفاع دارد و می‌توان آن را با اثاثیه و لوازم مختلف از جمله تخت، یخچال، اجاق گاز برقی، تصفیه‌کننده آب، استایلر و محصولات مراقبت از کفش چیدمان کرد. تطبیق‌پذیری آن امکان لذت بردن راحت را در هر مکانی فراهم می‌کند و می‌توان آن را در داخل خانه پارک کرد و به‌راحتی به ماشین متصل کرد.

یکی دیگر از محصولات مهیجی که قرار است در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شود، DUOBO از LG Labs است، یک دستگاه قهوه‌ساز کپسولی که دو کپسول قهوه مختلف را به طور هم‌زمان ارائه می‌کند. با الهام از اکتشاف فضا، محصول DUOBO از طریق یک کمپین تأمین مالی جمعی در ایالات متحده آمریکا معرفی شد. فضای نمایشگاه یک مدل بزرگ از DUOBO به همراه شخصیت حیوان خانگی CUBO را به نمایش می‌گذارد و فضایی دلنشین را برای مشتریان جهانی فراهم می‌آورد.

علاوه بر این، ال‌جی قصد دارد محصولات دیگری همچون LG CineBeam Qube، LG gram Fold، LG XBOOM، LG StanbyMe Go، LG tiiun mini و brid.zzz را توسط LG Labs به نمایش بگذارد که همگی ناشی از رویکرد بی‌باک این شرکت برای مقابله با چالش‌های جسورانه است.

کیم هیو یون، معاون و رئیس بخش مدیریت برند ال‌جی تعهد این شرکت را به ارائه تجربه‌ای دست اول از محصولات و خدمات نوآورانه‌ای که تجسم دی‌ان‌ای پیشگامانه ال‌جی الکترونیکس هستند را به مشتریان جهانی ارائه می‌کند.

بازدیدکنندگان از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از تاریخ ۹ تا ۱۲ ژانویه می‌توانند محصولات LG Labs را در غرفه این شرکت در مرکز همایش‌های لاس وگاس مشاهده کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید