۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ال‎‌جی پودر شیشه ضدمیکروبی LG PuroTec را عرضه می‌کند

ال‌جی الکترونیکس (LG) با راه‌اندازی LG PuroTec، یک پودر شیشه ضد میکروبی بسیار پیشرفته، رشد تجارت مواد پیشرفته خودش را سرعت می‌بخشد. این ماده نوآورانه برای محافظت از بهداشت محصول طراحی شده و برای کاربردهای مختلف مناسب است و از فناوری طراحی ترکیب شیشه‌ای اختصاصی این شرکت و درک کامل محیط‌های واقعی استفاده از لوازم‌خانگی استفاده کرده است.

ماده PuroTec ترکیبی از کلمات Pure، Protect و Technology است که دارای خواص ضد قارچی و ضد باکتریایی است و از آلودگی میکروارگانیسم‌ها و بوهای مرتبط با آن جلوگیری می‌کند. پودر شیشه ال‌جی را می‌توان با مواد مختلفی از جمله پلاستیک، رنگ و لاستیک ترکیب کرد. علاوه بر این، پودر شیشه ضد میکروبی این شرکت پایداری شیمیایی و حرارتی و همچنین دوام و مقاومت در برابر تغییر رنگ را فراهم می‌کند.

ال‌جی برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ میلادی تولید پودر شیشه ضد میکروبی را آغاز کرد و اکنون دارای ۲۱۹ حق ثبت اختراع مربوط به تولید و کاربرد پودر شیشه است. این شرکت پور شیشه ضد میکروبی خودش را در پارک هوشمند ال‌جی در شهر چانگ‌وون در کره جنوبی تولید کرده و ظرفیت تولید سالانه آن ۴۵۰۰ تن است. امسال این شرکت در حال گسترش فروش پودر شیشه ضد میکروبی خودش به بازارهای عمده آسیا مانند چین، ویتنام و هند است و پیش‌بینی می‌شود که فروش سال به سال بیش از ۷۰۰ درصد افزایش پیدا کند.

ال‌جی قصد دارد تا تجارت مواد پیشرفته خودش را به میزان قابل توجهی افزایش بدهد و از نمایشگاه‌های بین‌المللی برای معرفی PuroTec به مشتریان بالقوه جهانی استفاده می‌کند. ماده PuroTec اخیراً در بزرگترین نمایشگاه صنعت پلاستیک و لاستیک در آسیا یعنی Chinaplas در شانگهای چین به نمایش گذاشته شد و توانست عنوان «نوآوری سال» را کسب کند. در این ماه، ال‌جی از PuroTec در نمایشگاه ملی پلاستیک (NPE) رونمایی کرد که یکی از سه رویداد برتر صنعت پلاستیک در جهان است و از تاریخ ۶ تا ۱۰ مه در اورلاندو فلوریدای آمریکا برگزار شده است.

لیو جائه چئول رئیس شرکت لوازم‌خانگی و راهکار هوا ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«ما به توسعه تجارت مواد پیشرفته خود متعهد هستیم و مطمئنیم که باعث رشد جدیدی برای تجارت B2B ما خواهد شد. ال‌جی به سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه ادامه خواهد داد تا کارایی و کیفیت مواد پودر شیشه خودش را افزایش بدهد و موارد جدیدی را برای کاربرد آن در لوازم‌خانگی و فراتر از آن کشف کند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید