۰۸ اسفند ۱۴۰۲

ال‌جی از راهکارهای پیشرفته و قابل تنظیم در نمایشگاه KBIS 2024 رونمایی می‌کند

ال‎جی در نمایشگاه صنعت آشپزخانه و حمام (KBIS) سال ۲۰۲۴ میلادی که در لاس‌وگاس آمریکا برگزار می‌شود، از یک تجربه خانگی تکامل‌یافته و کاملاً یکپارچه رونمایی می‌کند. نمایشگاه ال‌جی طیف وسیعی از راهکارهای پیشرفته مسکونی را برای زندگی بهتر در خانه به نمایش درآورده که شامل مجموعه گسترده‌ای از لوازم توکار ممتاز، لوازم‌خانگی کارآمد و پمپ‌های حرارتی سازگار با محیط‌زیست می‌شود. علاوه بر این، عامل هوش مصنوعی ال‌جی (LG Smart Home AI Agent) نیز در اینجا به نمایش گذاشته شده، یک نوآوری آینده‌نگرانه و دوستانه که با هدف «خانه بدون زحمت» طراحی شده است.

گسترش محصولات Signature Kitchen Suite با لوازم‌خانگی توکار

‌پس از ورود به غرفه ال‌جی، بازدیدکنندگان شاهد بخش Signature Kitchen Suite هستند که مجموعه شیکی از جدیدترین لوازم آشپزخانه توکار ممتاز این برند را دارد. در میان آن‌ها نیز بسته آشپزخانه توکار Signature Kitchen Suite Transitional Series قرار دارد که در پاسخ به محبوبیت روزافزون طراحی آشپزخانه‌های معاصر توسعه یافته است.

لوازم Transitional Series با زیبایی‌شناسی ظریفی که به تکمیل ظاهر آشپزخانه‌ای مجلل کمک می‌کنند، پنل پیچیده و مخملی ماتی از جنس استیل ضد زنگ را ارائه می‌دهد و دسته‌های نازک و در عین حال با قابلیت استفاده آسان را دارد. لوازم‌خانگی از Transitional Series شامل یخچال ستونی شراب، انبار شراب زیر پیشخوان، یخچال زیر پیشخوان، یخچال ۳۰ اینچی، ماشین ظرف‌شویی، هود توکار ۳۶ اینچی، فر القایی و فر دیواری است. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند راهکارهای شیک از دیگر مجموعه‌های برند Signature Kitchen Suite از جمله مجموعه‌های Pro Series و بسته‌های جمع و جور و کارآمد این برند را مشاهده کنند.

ال‌جی برای تأکید بر فلسفه True to Food این برند نیز نمایش‌های آشپزی را در منطقه آشپزی این غرفه اجرا می‌کند. سرآشپزهای خبره نیک، آستین و جردن نشان می‌دهند که چطور تهیه غذاهای خوشمزه با استفاده از برخی از جدیدترین لوازم توکار Signature Kitchen Suite چقدر آسان است.

یخچال‌های رنگارنگ InstaView برای تجربه آشپزخانه متفاوت

علاوه بر این، این شرکت در حال معرفی یک ویژگی جدید برای یخچال‌های InstaView است. یخچال‌های جدید LG InstaView که برای اولین بار در نمایشگاه KBIS رونمایی می‌شوند، به کاربران این امکان را می‌دهد تا رنگ چراغ ال‌ای‌دی یخچال را با استفاده از اپلیکیشن ThinQ و متناسب با ترجیح خود تغییر بدهند. علاوه بر این، ال‌جی دو یخچال جدید با MoodUP را به نمایش می‌گذارد که از مواد فولادی ضدزنگ در سطح آن استفاده شده و یک فریزر در پایین خودش دارند و پنل‌های درب آن نیز قابلیت تغییر رنگ را دارند و می‌توان با استفاده از اپ LG ThinQ آن‌ها را تغییر داد.

طراحی ساده و جدید برای زندگی معاصر

در بخش LG STUDIO، حاضرین می‌توانند به بررسی LG STUDIO Essence White Series بپردازند که طراحی ساده و قابل درک را در اولویت قرار داده و مجموعه‌ای از رنگ‌ها برای سفارشی کردن دستگیره‌های لوازم‌خانگی ارائه می‌کند. لوازم Essence White Series عناصر طراحی غیرضروری را حذف کرده تا ماهیت واقعی هر یک از لوازم‌خانگی آشکار شود و ظاهری بی‌انتها و ساده را ارائه می‌کند که همیشه شیک است. این مجموعه که مکمل هر دکوراسیون آشپزخانه یا تم طراحی با روکش ملایم و سفید مات است شامل فر دیواری، ماشین ظرف‌شویی، اجاق القایی، Styler، WashTower، هود، اجاق گاز و مایکروویو است.

راهکارهای سفارشی و کم مصرف خانه هوشمند برای همه

ال‌جی علاوه بر مجموعه‌های توکار ممتاز و بسته‌های جامع خودش، راهکارهای خانگی سفارشی شده را ارائه کرده که متناسب با نیازهای خانوارهای چند نفره و تک نفره است و برای فضاهای مختلفی مناسب هستند. ال‌‎جی در چندین نمایشگر اینجا نشان می‌دهد که چطور دستگاه‌های پیشرفته آن می‌توانند بدون زحمت با مجموعه‌ای از راهکارهای خانه‌داری مختلف متناسب باشند. علاوه بر این، بازدیدکنندگان می‌توانند راهکار جدید و چشمگیر حمام ال‌جی را با استفاده از جدیدترین فناوری‌ها و طراحی ممتاز برای تجربه حمام راحت‌تر و بهتر مشاهده کنند.

در همین حال، در بخش Sustainable Home Solution، این شرکت راهکارهای جامع انرژی خانگی خودش را به نمایش گذاشته که شامل LG Energy Storage System یا ESS می‌شود. این راهکار ال‌جی آماده کمک به مشتریان در ایالات متحده است تا از برنامه‌های تخفیف بهره‌وری انرژی آتی بهره‌مند شوند و مدیریت انرژی کاربر پسندی شامل تولید، ذخیره‌سازی، مصرف و صرفه‌جویی داشته باشند.

سیستم ESS نه تنها با پمپ حرارتی هوا به آب ال‌جی و آب‌گرم‌کن اینورتر بلکه با لوازم‌خانگی دیگر این شرکت که دارای پمپ حرارتی اینورتر هستند نیز ادغام می‌شود. راهکارهای شستشو LG WashCombo با پمپ حرارتی اینورتر و خشک‌کن با پمپ حرارتی اینورتر دوگانه در زمان صرفه‌جویی می‌کنند و در عین حال، انرژی کمتری نسبت به مدل‌های قبلی استفاده می‌کنند.

راهکار خانه هوشمند برای خانه بدون زحمت

بخش Zero Labor Home با برجسته کردن چشم‌انداز این شرکت برای خانه بدون زحمت بر محوریت دستگاه‌های سازگار با ThinQ UP 2.0 ال‎‌جی است که دارای LG AI Appliance Chipset هستند و سازگار با راهکار پیشگامانه LG Smart Home AI Agent هستند. بازدیدکنندگان می‌توانند ارزش متمایز و قابلیت‌های منحصربه‌فرد Smart Home AI Agent و ThinQ را از طریق طیف وسیعی از سناریوهای استفاده در زندگی واقعی با لوازم‌خانگی ال‌جی بررسی کنند. در یک ویدیوی کوتاه با تمرکز بر آماده‌سازی شام، Smart Home AI Agent با یخچال InstaView و فر دیواری مجهز به دوربین داخلی با وضوح بالا ارتباط می‌گیرد تا مواد موجود را بررسی کند، منوها را پیشنهاد بدهد و مراحل پخت را ارائه کند.

عامل هوش مصنوعی خانه هوشمند ال‌جی که در نمایشگاه CES امسال رونمایی شد، از فناوری‌های پیشرفته رباتیک و چند وجهی استفاده می‌کند که به آن امکان می‌دهد تا حرکت کند، یاد بگیرد و درک خوبی داشته باشد تا به افراد کمک کند تا از زیر بار کارهای خانه خلاص شوند. به لطف همکاری با شرکت Microsoft Azure Open AI این محصول می‌تواند در مکالمات پیچیده‌تری با کاربران شرکت داشته باشد.

لیو جائه چئول رئیس شرکت لوازم‌خانگی و تهیه مطبوع ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«با متنوع‌تر و پیچیده‌تر شدن سبک زندگی مردم، تقاضا برای راهکارهای فوق شخصی‌سازی شده بسیار زیاد شده است. لوازم‌خانگی پیشرفته و فناوری‌های آینده محور که در نمایشگاه KBIS 2024 ارائه می‌کنیم، برای رفع نیازهای هر کاربر طراحی شده‌اند. ما به ارائه راهکارهای خانگی سفارشی و کم مصرف ادامه می‌دهیم تا تجربه خانه متفاوتی را برای مشتریان به ارمغان بیاوریم.»

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی در نمایشگاه KBIS 2024 از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ فوریه فرصت دارند تا مجموعه متنوعی از راهکارهای پیچیده خانگی این شرکت را برای زندگی بهتر مشاهده کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید