۰۵ اسفند ۱۴۰۲

راهکارهای سبک زندگی ال‌جی در نمایشگاه KBIS 2024 به نمایش گذاشته می‌شوند

ال‌جی الکترونیکس (LG) در نمایشگاه صنعت آشپزخانه و حمام یا KBIS 2024 که از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ فوریه در لاس‌وگاس در ایالات متحده آمریکا برگزار می‌شود، مجموعه‌ای از راهکارهای سبک زندگی خانگی را رونمایی می‌کند. جدیدترین نوآوری‌های این شرکت از جمله راهکارهای حمام، PuriCare HydroTower و سیستم اتوکشی هستند که از فناوری‌های پیچیده و طراحی کاربر پسند بهره می‌برند تا زندگی روزمره را ارتقا و غنی‌سازی کنند.

راهکارهای حمام برای تجربه حمام پیشرفته

ال‌جی با ارائه راهکار حمامی که راحتی و آسایش را فراهم می‌کند، تجربه مشتری را به حمام که یکی از فضاهای اصلی زندگی در خانه است، گسترش داده است. دستگاه تصفیه حمام و دوش هوشمند ال‌جی تجربه دوش با طراوت را ارائه می‌کند و آب تمیز و تصفیه شده را از طریق فیلتر آب پیشرفته ارائه می‌کند. این سیستم به طور هوشمند مصرف آب را نظارت می‌کند و هشدارهای به موقع تعویض فیلتر را برای کمک به تسهیل جریان ثابت آب ارائه می‌دهد.

برای راحتی بیشتر در حمام نیز دستگاه تصفیه حمام و دوش هوشمند ال‌جی از ترموستاتیک برای حفظ دمای انتخابی آب استفاده می‌کند. واحد کنترل بصری آن دارای نمایشگر دیجیتالی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا دمای فعلی آب را مشاهده کنید و گرما یا خنکی آب را برای رضایت خود تنظیم کنید. راهکار حمام ال‌جی همچنین شامل Smart Airflower است که با کنترل فعال دما و رطوبت هوا باعث ایجاد یک محیط راحت در حمام می‌شود. Smart Airflower برای گردش سریع هوا و کاهش رطوبت طراحی شده و مجهز به دو فن است که رطوبت را خارج می‌کند و یک فن که هوای گرم و خشک را به بیرون می‌فرستد.

بخش سوم راهکار حمام نیز آینه هوشمند همه کاره است که مرکزی برای خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی است و محتوای مفیدی از جمله نکاتی درباره دوش و حمام را در کنار عملکردش به‌عنوان یک آینه معمولی ارائه می‌کند.

PuriCare HydroTower مناسب برای بهداشت، سلامت و راحتی

LG PuriCare HydroTower فناوری‌های پیشرفته تصفیه هوا و رطوبت را ترکیب می‌کند و دارای شکلی شیک و ستونی است که با هر دکوراسیون و فضایی هماهنگ است. این محصول اولین حضور بین‌المللی خودش را در نمایشگاه KBIS 2024 تجربه کرده و این در حالی است که سال گذشته با موفقیت در کره جنوبی راه‌اندازی شده و تنها در ۵۰ روز نیز بیش از ۱۰۰۰۰ دستگاه فروخته است.

این محصول با تولید غبار با طراوت و تصفیه شده، مخزن آب تمیزی را با استفاده از فناوری پیشرفته ایجاد می‌کند که مواد مضر و مواد معدنی را حذف کرده و از رسوب آهک جلوگیری به عمل می‌آورد. این محصول نوآورانه ال‌جی آب را تا ۱۰۰ درجه سانتیگراد گرم می‌کند تا رشد باکتری‌ها را متوقف کند، آرامش خاطر و همچنین مرطوب‌سازی مؤثر را به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، این محصول قادر است تا ذرات گردوغبار فوق‌العاده ریز را از هوا فیلتر کند و محیط داخلی سالم‌تر و دل‌پذیرتری را فراهم بیاورد.

قبل از شروع عملیات مرطوب‌سازی، PuriCare HydroTower از بخار برای تمیز کردن و خشک کردن خودکار مسیر استفاده می‌کند؛ جریان ذرات مرطوب باعث می‌شود تا این مسیر بهداشت بیشتری داشته باشد. طراحی کاربرپسند ال‌جی نیز امکان جدا کردن آسان قطعات مانند سرپوش و مخزن آب را فراهم می‌آورد و برای شستشوی راحت بسیار خوب است. علاوه بر این، این محصول می‌تواند به‌سرعت به سطح رطوبت مورد نظر کاربر برسد و ظرفیت رطوبت‌دهی قوی ۷۰۰ سانتیمتر مکعبی در ساعت را فراهم کند.

سیستم اتو همه کاره

سیستم اتوی ال‌جی که از لحاظ فناوری پیشرفته و در عین حال بسیار ساده است، مدیریت مؤثر چین و چروک را ارائه می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا سبک مورد نظر خودشان را ارتقا بدهند. این محصول دارای یک میز اتو براق و جمع شونده با اتو بخار یکپارچه و بخش لوازم جانبی است. سیستم اتوی بخار فشار بالای پنج بار را تولید می‌کند که پنج برابر فشار یک بخارشوی معمولی است و باعث می‌شود تا چین و چروک‌ها صاف شوند. قدرت بخار اضافی از یک ژنراتور بخار با فشار بالا و از سیستم گرمایش داخلی تعبیه شده در سطح میز اتو حاصل می‌شود. ذرات بخار پرفشار تولید شده توسط اتو به پارچه‌ها نفوذ می‌کنند تا ظاهر چین و چروک را تا حد زیادی کاهش بدهند.

محصول Styling Board با ترکیب دو فن که به از بین بردن رطوبت لباس‌ها کمک می‌کنند و از جمع شدن پارچه جلوگیری کرده و آن را برای مدیریت لباس‌های مختلف مناسب می‌کند. طراحی راحت سیستم اتو ال‌جی تنظیم ساده ارتفاع تخته را ممکن می‌سازد و با نگه داشتن دکمه می‌توان چرخ‌های میز را قفل کرد و این در حالی است که طراحی تاشوی آسان آن نیز باعث شده تا فضای کمتری را اشغال کند.

لیو جائه چئول رئیس شرکت لوازم‌خانگی و هوای ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«ال‌جی هیجان زده است تا به بازدیدکنندگان KBIS 2024  مجموعه‌ای استثنایی از نوآوری‌های خانگی از جمله راهکار حمام، PuriCare HydroTower  و سیستم اتوکشی را ارائه کند. ما به معرفی راهکارهای زندگی هوشمند در دسته‌های مختلف ادامه خواهیم داد که عمیقاً ریشه در درک ما از سبک زندگی مشتری دارد. ما همچنین از طریق نوآوری‌های متفکرانه برای زندگی بهتر نیز بازار را هدایت می‌کنیم.»

راهکارهای جدید ال‌جی در غرفه نمایشگاهی این شرکت در نمایشگاه KBIS 2024 در لاس‌وگاس به نمایش گذاشته می‌شوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید