۳۱ تیر ۱۳۹۵

ال‌جی الکترونیکس و تمرکز بر تابلوهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی دیجیتال

صنعت تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال تا سال 2020 به طور متوسط سالانه 8.3 درصد رشد می‌کند و به عنوان یکی از کسب‌وکارهای اصلی بخش تجاری شرکت ال‌جی الکترونیکس است.

به گفته مرکز تحقیقاتی IHS، پیش‌بینی می‌شود تقاضا برای تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال از 4.4 میلیون دستگاه به 7.7 میلیون دستگاه در سال، بین سال گذشته تا سال 2020، برسد.

در نیمه اول امسال، بازار نمایشگر دیجیتال رشد قابل توجهی را نشان داد که به دلیل افزایش در صادرات نمایشگرهای 32 و 49 اینچِ نصب‌شده در قطارهای مترو و ایستگاه‌های اتوبوس و غیره ایجاد شده است. علاوه بر این، تقاضا برای تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال در ابعاد بین 60 تا 70 اینچ روز به روز در حال افزایش است و در اماکنی مانند مؤسسات آموزشی، شرکت‌ها و امثال آن مورد استفاده قرار خواهد گرفت. شرکت ال‌جی از مجموعه شرکت‌هایی است که یک سری از نمایشگرهای تبلیغاتی خود را عرضه کرده تا رشد بخش دیگری از بازار را شتاب دهد.

JAN_28_2013_ISE_20131

این روزها تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال، به عنوان ابزاری برای برقراری ارتباط دوطرفه دولت‌ها و شرکت‌ها، روز به روز محبوب‌تر می‌شود زیرا ترکیبی از اطلاعات، فناوری ارتباطی، خدمات شبکه‌های اجتماعی و همین طور فناوری‌های نمایشگرهایی نظیر LCD و LED است. شرکت ال‌جی الکترونیکس در سال گذشته 10 درصد از بازار تابلوهای تبلیغاتی کره جنوبی را در سال گذشته داشته است و ماه گذشته در لاس وگاس، نمایشگاهInfoComm 2016 ، از نمایشگرهای تجاری OLED خود پرده برداشت.

به گفته یکی از کارشناسان صنعت، صنعت تلویزیون، که منجر به رشد بازار نمایشگرهای بزرگ شده، به دلیل رکود اقتصادی رشد منفی داشته و نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال به عنوان یک صنعت نوظهور پا به عرضه گذاشته است. شرکت ال‌جی الکترونیکس به واسطه OLED سعی دارد موقعیت پیشگامانه خود را تقویت کند و تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال یکی از مهم‌ترین بخش‌های تجارت برای ال‌جی در آینده نزدیک به حساب می‌آید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید