۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت LG Chem در رویداد Chinaplas 2024 شرکت کرد

رویداد Chinaplas 2024 بزرگترین نمایشگاه پلاستیک در آسیا است که در شهر شانگهای چین برگزار شده بود و در آن، بیش از ۳۸۰۰۰۰ متر فضای نمایشگاهی وجود دارد و بیش از ۴۰۰۰ شرکت از سراسر جهان در آن شرکت کردند. این یک رویداد چهار روزه است که در آن، مواد سازگار با محیط‌زیست مانند پلاستیک‌های زیست تخریب‌پذیر، بازیافتی و کمپوست پذیر و همچنین محصولات استراتژیک با ارزش بالا در بخش‌های خودرو و مصرفی به نمایش گذاشته شدند.

در این نمایشگاه، شرکت LG Chem بزرگترین غرفه در بین شرکت‌های داخلی را با مساحت ۴۰۰ متر مربع را داشت که در آن، این شرکت بیش از ۶۰ محصول مختلف را به نمایش گذاشت و ارتباط با مشتریان را از طریق ۹ اتاق جلسه اختصاصی و یک سالن تجاری تسهیل کرد.

شرکت ال‌جی کمیکال محصولات استراتژیک دوستدار محیط‌زیست و با ارزش بالا را با موضوع راهکارهای پایدار و نوآورانه به نمایش گذاشته بود. قابل ذکر است که محصولات سازگار با محیط‌زیست بیش از ۴۰ درصد از کل محصولات نمایش داده شده را تشکیل می‌دادند.

بخش حمل و نقل این نمایشگاه نیز دارای محصولاتی با بالاترین کیفیت جهان بر اساس فناوری اختصاصی است که شامل مواد باتری مانند نانولوله‌های کربنی (CNT)، پلاستیک‌های مهندسی شده به کار رفته در باتری‌ها و شارژرهای EV، مواد داخلی و بیرونی خودرو و کابل‌های PVC  مقاوم در برابر حرارت و ولتاژ بالا است.

در بخش Living این نمایشگاه نیز محصولاتی مانند پلاستیک CO2 ساخته شده از دی اکسید کربن جذب شده، 3HP و مواد دستکش پزشکی مشتق شده از فرایند تخمیر سازگار با محیط‌زیست به نمایش گذاشته شدند.

کوگ لائه نوه رئیس شرکت پتروشیمی در LG Chem بیان کرده:

«با نوآوری مداوم محصولات استراتژیک سازگار با محیط زیست و ارزش بالای این شرکت، ما قلب مشتریان جهانی را تسخیر خواهیم کرد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید