۲۲ شهریور ۱۴۰۲

ال‌جی کمیکال مرکز راهکار مشتریان را در آلمان افتتاح کرد

ال‌جی کمیکال (LG Chem) به‌تازگی اعلام کرده که اولین مرکز راهکار مشتریان اروپایی (EU CS Center) را در شهر فرانکفورت آلمان افتتاح کرده تا راهکارهای فناوری جامعی را برای شرکای خودش مستقر در اروپا ارائه بدهد. مراسم افتتاحیه این مرکز با حضور مدیران کلیدی شرکت ال‌جی کمیکال و پرسنل دولت آلمان از جمله رئیس تجارت پتروشیمی ال‌جی کمیکال نوه کوگ ایائه و معاون شهردار فرانکفورت و همچنین مشتریانی از بخش‌های مختلف بوده است.

شین هاک چئول مدیر عامل ال‌جی کمیکال طی یک سخنرانی افتتاحیه مجازی گفت:

«ما بسیار خوشحالیم که مرکز راهکارهای مشتریان اروپایی خود را معرفی کنیم که به مرکزی برای خلاقیت و نوآوری تبدیل خواهد شد و رضایت مشتریان ما را به حداکثر خواهد رساند. ما همچنین به دنبال خدمات و راهکارهای هدف‌مند برای مشتریان خود خواهیم بود که فراتر از انتظارات بازار باشد.»

ال‌جی کمیکال ساخت این مرکز را در سال ۲۰۲۱ میلادی و با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیون وون کره جنوبی معادل ۳۷.۶ میلیون دلار شروع کرد. این مرکز سه طبقه تازه ساخت در مجموع مساحت ۷۴۰۰ متر مربع دارد. این شرکت دارای کارخانه‌های آزمایشی و خطوط فراوری برای کارهای مختلف و آزمایشگاه‌های اختصاصی است که نقشی کلیدی در صلاحیت فنی محصول و خدمات مشتری دارد. نزدیک به ۱۴۰ کارمند در این مرکز کار می‌کنند و پشتیبانی فنی برای محصولات مختلفی همچون مواد خودرو و پلاستیک‌های بازیافتی سازگار با محیط‌زیست ارائه می‌دهند.

ال‌جی کمیکال قصد دارد با افتتاح این مرکز راهکار مشتریان اروپایی جایگاه خودش در بازار اروپا را تثبیت کند که می‌تواند به‌سرعت به نیازهای مشتریان برای پشتیبانی فنی پاسخ بدهد و راهکارهای فناوری جامعی را ارائه کند.

ال‌جی کمیکال در حال حاضر چهار مرکز راهکار مشتریان در سراسر جهان دارد که یکی در کره جنوبی، دو مرکز در چین و یکی در اروپا است. این شرکت قصد دارد تا سال ۲۰۲۳ نیز مرکز دیگری را در ایالات متحده آمریکا بسازد تا پشتیبانی خود از مشتریان در سراسر جهان را گسترش بدهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید