۲۳ مهر ۱۴۰۲

ال‌جی کمیکال تجارت درمان ناباروری خودش را گسترش می‌دهد

ال‌جی کمیکال (LG Chem) به‌عنوان ارائه‌دهنده و همچنین حامی طلایی در دوازدهمین کنفرانس علمی تولید مثل آسیا – اقیانوسیه (ASPIRE) حاضر بوده است، رویدادی که در ماه گذشته میلادی در مرکز همایش آدلاید استرالیا برگزار شده بود و در آن، برندهای مختلف درمان ناباروری حضور داشتند.

در این کنفرانس حدود ۱۵۰۰ متخصص مراقبت‌های بهداشتی از ۳۵ کشور در منطقه آسیا و اقیانوسیه حضور داشتند و این در حالی است که شرکت‌کننده‌ها آخرین بینش خود را در مورد ناباروری و روش‌های کمک باروری با یکدیگر به تبادل گذاشتند.

در این رویداد چهار روزه، ال‌‎جی کمیکال به همراه هشت شرکت از ایالات متحده، آلمان، سوئیس و سایر کشورها فرصت ارائه سخنرانی داشتند. ال‌جی کمیکال تاریخچه ۳۰ ساله و تخصص خودش در تجارت ناباروری و همچنین داده‌های بالینی در مورد درمان‌های کلیدی ناباروری را به اشتراک گذاشت.

ال‌جی کمیکال در کره جنوبی تحقیقاتش در زمینه درمان ناباروری را از سال ۱۹۹۰ میلادی شروع کرد و گنادوتروپین جفتی انسان (hCG) و گنادوتروپین یائسگی انسان (hMG) را در سال ۱۹۹۴ میلادی معرفی کرد و به دنبال آن نیز در سال ۱۹۹۸ هورمون محرک فوولیکول (FSH) را ارائه کرد. در سال ۲۰۰۶ میلادی، این شرکت اولین FSH انسانی نوترکیب کره‌ای به نام Follitrope را ایجاد کرد و در سال ۲۰۱۳ نیز گنادوتروپین یائسگی انسان را با IVF-M HP بهبود بخشید و همچنین در سال ۲۰۱۵ میلادی مهارکننده تخمک‌گذاری زودرس به نام Ganilever را معرفی کرد. این محصولات گزینه‌های دارویی متنوعی را در اختیار متخصصان مراقبت‌های بهداشتی در زمینه فناوری‌های کمک باروری (ART) فراهم آوردند.

ال‌جی کمیکال مزیت رقابتی خودش در درمان ناباروری را از طریق داده‌های بالینی گسترده خودش که بر اساس سابقه طولانی‌اش در این زمینه به دست آمدند، برجسته کرده است. این شرکت مطالعات بالینی از بیش از ۳۰۰۰ بیمار ناباروری در کشورهایی همچون کره، چین و هند انجام داده و شواهد چندلایه از اثربخشی و ایمنی را جمع‌آوری کرده است.

هیوسول پارک رئیس واحد تجاری مراقبت‌های تخصصی در شرکت ال‌جی کمیکال اشاره کرده که انتظار می‌رود بازار درمان ناباروری به دلیل افزایش تقاضا برای روش‌های IVF و ناشی از تغییر در سبک زندگی و همچنین علاقه رو به رشد مردم به زایمان سالم، همچنان روند صعودی داشته باشد. وی همچنین بر تعهد ال‌جی کمیکال برای تقویت فعالانه تجارت درمان ناباروری این شرکت و گسترش سبد محصولاتش و ورود به بازارهای جدید تأکید کرده است.

در حال حاضر، ال‌جی کمیکال محصولات درمان ناباروری خودش را به کشورهایی از جمله تایلند، ویتنام و چین صادر می‌کند و قصد دارد تجارت جهانی خودش را گسترش بدهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید