۰۵ مرداد ۱۳۹۸

کدام ژانر فیلم مورد علاقه شماست؟ تخیلی، هیجانی یا ترسناک؟

تابستان و ایام تعطیل که دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی بیشتر از همیشه می‌چسبد بهترین زمان برای تماشای فیلم است. اما به تفاهم رسیدن در مورد انتخاب ژانر فیلم بین یک جمع دوستانه با سلیقه‌های مختلف ممکن است آغازی برای یک جدل طولانی باشد.

 فیلم‌های ژانر کلاسیک، درام، کمدی یا اجتماعی ممکن است مخاطبان خاصی را بطلبد و آن چنان برای انتخاب شدن در یک دورهمی دوستانه مناسب نباشد. اگر دلتان می‌خواهد از هم‌نشینی با دوستان و اعضای خانواده در یک شب تابستانی نهایت لذت را ببرید، حتما دلتان می‌خواهد چیزی را تجربه کنید که متفاوت باشد.

فیلم‌های ژانر کلاسیک، درام، کمدی یا اجتماعی را می‌توان در تنهایی و خلوت هم تماشا کرد اما حتما تماشای فیلم‌های تخیلی، هیجانی یا ترسناک در یک جمع صمیمی بیشتر مزه می‌دهد.

840b615f-f0c8-4633-9156-61755da21c71

اما این نکته را نباید فراموش کنید که اگر عاشق فیلم‌های علمی-تخیلی هستید، دلتان برای یک فیلم هیجانی، جنایی یا پلیسی تنگ شده یا حتی اگر می‌خواهید با ترس و وحشت جهش آدرنالین را تجربه کنید، حتما باید سیستم صوتی و تصویری خیلی خوبی داشته باشید.

تلویزیون شما برای تماشای این ژانرهای خاص و هیجان‌انگیز باید صدای فراگیر سه‌بعدی داشته باشد و علاوه بر نمایش رنگ‌های زنده و طبیعی و کنتراست بالا تاریک‌ترین صحنه‌ها را به وضوح نشان دهد تا بتوانید حتی در سایه‌ها هم سوژه‌ها را دنبال کنید.

اگر به دنبال تلویزیونی هستید که از نظر صدا و تصویر برای تماشای این سبک فیلم‌ها ایده‌آل باشد و مو به تنتان سیخ کند، به شما تویزیون‌های OLED ال‌جی را پیشنهاد می‌کنیم که می‌توانند صحنه‌های تاریک و وحشت‌آور را خیلی بهتر از تلویزیون‌های ‌LCD تبدیل به صحنه‌های فراموش‌نشدنی کنند.

94f0146d-174d-4bd4-9917-a4f96ecdca7f

دلیلش این است که در تلویزیون OLED ال‌جی تک‌تک پیکسل‌ها به تنهایی تولید نور می‌کنند. بنابراین، مشکی خالصی ایجاد می‌شود که هرگز در هیچ تلویزیون دیگری شاهدش نبوده‌اید. خاموش شدن پیکسل‌ها به صورت مجزا رنگ سیاه را واقعاً سیاه ترجمه کرده و نسبت کنتراست نامحدودی ایجاد می‌کند.

تلویزیون OLED ال‌جی اولین فناوری با نسبت کنتراست نامحدود به شمار می‌رود. دامنۀ نسبت کنتراست از روشن‌ترین تا سیاه‌ترین متغیر است. سیاهی عمیق در تلویزیون ‌OLED ال‌جی به نظر می‌رسد که ذوب می‌شود و حس بیشتری از واقع‌گرایی صحنه‌های ترسناک و هیجانی تخیلی و عمق را در سر تا سر فیلم ارائه می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید