۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

رنگ و شادی: خلق جادوی بصری با تلویزیون‌های OLED evo ال‌جی و هنر یینکا ایلوری

در هفته صنایع دستی لندن، بازدیدکنندگان از فروشگاه Conran در چلسی و مریل‌بون با جشنی برای چشم‌ها، یا شاید، به‌طور دقیق‌تر، «جنگل چشم‌ها» استقبال می‌شوند.

تلویزیون‌های ال‌جی OLED evo رنگ‌های زنده و کنتراست بی‌نهایت را از طریق میلیون‌ها پیکسل خودنورده ارائه می‌دهند و نقش مهمی در سازه‌های هنری جدید و خیره‌کننده یینکا ایلوری خواهند داشت؛ یینکا ایلوری (Yinka Ilori) یک هنرمند چندرشته‌ای مقیم لندن است که برای فروشگاه Conran، فروشگاه پیشرو در سبک زندگی، این سازه‌ها را خلق کرده است.

آثار متمایز یینکا ایلوری در ویترین‌های بزرگ فروشگاه‌ها می‌درخشد و امید و خوش‌بینی را از طریق پالت جسورانه، شادی‌آور و استفاده از الگوی امضای این هنرمند منتقل می‌کند. این سازه‌ها با معرفی تم «جنگل چشمان» او، شامل مجموعه‌ای جعبه‌ به شکل چشم است که از چوب ساخته شده و با رنگ‌های زنده شبیه گل‌های رنگین‌کمانی شکوفا شده است.

درون هر جعبه، مجموعه‌ای از فرم‌های کوچک‌تر به‌شکل چشم، یک سطح آینه‌ای و یک تلویزیون ال‌جی OLED evo وجود دارد که با کیفیت تصویر بی‌نظیرش مرز بین واقعیت و دیجیتال را محو می‌کند. رنگ‌های پرنشاط و دقیق و سیاه‌های عمیق و جوهری تلویزیون‌های خودنورده ال‌جی، خلاقیت‌های رنگارنگ ایلوری را با دقت بر روی صفحه بازتولید کرده و اهداف هنری او را حفظ می‌کنند و در همان حال نیز به طور یکپارچه با عناصر فیزیکی سازه‌ها ترکیب می‌شود تا به جلب توجه – و تخیل – عابران کمک کند.

تلویزیون‌های ال‌جی OLED evo از پیشرفته‌ترین فناوری صفحه‌نمایش OLED ال‌جی برای ایجاد تجربه‌های تماشایی مسحورکننده استفاده می‌کنند. فناوری OLED evo ال‌جی ترکیبی انحصاری از الگوریتم‌های تصویر پیشرفته این شرکت و پردازنده هوش مصنوعی α9 Gen5 است. OLED evo که در سری 2022 G2 ال‌جی (LG OLED evo Gallery Edition) و مدل‌های سری C2 اعمال می‌شود، توانایی پیکسل‌های خودنورده تلویزیون را برای ارائه وضوح، جزئیات، کنتراست و رنگ فوق‌العاده برای تصاویری که عملاً از صفحه نمایش خارج می‌شوند، افزایش می‌دهد.

علاوه بر این، همکاری شاد و پرمایه ال‌جی و ایلوری نشان می‌دهد که تلویزیون‌های ال‌جی OLED evo تا چه حد به خوبی مجموعه‌ای از مبلمان طراحان و لوازم جانبی خانه موجود در فروشگاه Conran را تکمیل می‌کنند. تلویزیون‌های ال‌جی با کیفیت تصویر و زیبایی‌شناسی ممتاز، تجربه تماشای عالی را ارائه می‌کنند و در عین حال با پیچیده‌ترین راه‌حل‌های سبک زندگی مطابقت دارند.

سازه‌های هنری یینکا ایلوری، که در مجموع دارای ۲۵ تلویزیون OLED evo ال‌جی هستند، تا اواسط ژوئن در فروشگاه‌های لندنی Conran Shop به نمایش گذاشته می‌شوند. در طول این دوره، کارکنان آموزش دیده برای کمک به مشتریانی که مایلند درباره تلویزیون OLED evo ال‌جی از طریق فروشگاه آنلاین رسمی ال‌جی اطلاعات بیشتری کسب کنند یا خریداری کنند، حاضر خواهند بود.

با فراتر از خبر در وبلاگ ال‌جی همراه باشید تا از آخرین اخبار مربوط به همکاری‌ها و مشارکت‌های مهیج ال‌جی OLED در دنیای هنر و طراحی مطلع شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کار ال‌جی با ایلوریو فروشگاه The Conran Shop، به www.lg.com/uk/lgxconranshop مراجعه کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید