۲۷ تیر ۱۴۰۰

این روبات ال‌جی جارو می‌کند!

با جاروی روباتیک Hom-Bot ال‌جی، می‌توانید وضعیت جاروبرقی خود را از هر مکانی از طریق Wi-Fi و تلفن همراه خود مشاهده و بررسی نمایید. همچنین با استفاده از فرمان‌های صوتی نیز قادر خواهید بود دستگاه خود را از راه دور کنترل کنید.

جاروبرقی هوشمند ال‌جی Smart HOM-BOT SQUARE، به کمک قابلیت Corner Master و با استفاده از دو برس بلند، حسگرهای تشخیص گوشه و شکل منحصر آن عملکرد مؤثر و کارامدی دارد. جاروی روباتیک ال‌جی با شکل زاویه‌دار، برس‌هایی که طراحی جدید دارند و یک‌ونیم سانتی‌متر بلندتر از HOM-BOT قبلی هستند، می‌تواند گرد و خاک را از گوشه‌های تنگ پاک کند. حسگرهای تشخیص گوشه به جاروبرقی امکان می‌دهند تا محل دقیق را در خانه تشخیص دهد و آن را برای چرخش و رسیدن به لبه اتاق هدایت کند.

با اینکه جاروبرقی‌های روباتیک معمولاً از یک دوربین برخوردار هستند، HOM-BOT SQUARE دو دوربین دوچشمی (Dual Eye 2.0) دارد تا عملکردی هوشمندانه‌تر و سریع‌تر با بازدهی بیشتر فراهم کند. دوربین‌های بالایی و پایینی با ثبت چند تصویر در ثانیه سقف، دیوارها و کف را حتی در تاریکی اسکن می‌کند. سپس، این اطلاعات توسط Smart HOM-BOT SQUARE آنالیز می‌شود تا نقشه‌ای هوشمند ایجاد شود. به طور همزمان، چندین حسگر موانع را با شعاع ۱۸۰ درجه تشخیص می‌دهد و مکان‌های آنها را به یاد می‌سپارد تا به جایی برخورد نکند.

این ربات به چندین دوربین مجهز است و بر اساس می‌تواند نقاط مختلف خانه را تمیز کند. شما نیز می‌توانید به عملکرد این ربات نظارت داشته باشید و تنها با نصب نرم‌افزاری، با تلفن همراه خود آن را کنترل کنید. خارج از بحث نظافت، این ربات به شما این امکان را نیز می‌دهد تا به خانه خود نظارت کامل داشته باشید و در مجموع امنیت و سلامتی را هم زمان به شما ارائه می‌دهد.

ربات‌های خانگی به کمک ما آمده‌اند تا به وسیله سیستم هوشمند خود بدون نیاز به دخالت کاربر خانه را تمیز کرده و محیطی سالم را در اختیار شما می‌گذارند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید