۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

ساندبارهای قدرتمند و جدید ال جی با اتصال بی سیم آسان و طراحی شیک

آیا شما همراه تلویزیون ال جی خود از ساندبار یا بلندگوی خطی ال جی هم استفاده می‌کنید؟

به شما توصیه می‌کنیم یک بار هم که شده ساندبارهای ال جی را امتحان کنید؛ مخصوصا مدل‌های جدیدی که در نمایشگاه CES 2020 در ژانویه امسال معرفی شدند و از کیفیت صدای منحصربه‎فرد و عالی، اتصال آسان، عملکرد هوشمند و طراحی باریک و شیک برخوردارند.

این محصولات عالی به خوبی با تلویزیون‌های حیرت‌انگیز ال جی هماهنگ هستند. صدای این بلندگوهای خطی پرچمدار معرکه است و شما را بسیار هیجان زده می‌کند. فقط کافیست به لیست این امکانات ویژه در ساندبارهای جدید ال جی نگاه کوتاهی بیندازید تا خودتان متوجه اوج کیفیت صدا شوید.

  • 👉 7.1.4
  • 👉 Dual Surround Speakers
  • 👉  4upward firing speakers
  • 👉 Dolby Atmos
  • 👉 DTS:X
  • 👉 Tuned by Meridian
  • 👉 Alexa & Google Assistant
  • 👉 LG AI ThinQ
  • 👉 eARC & 4K passthrough

ساندبار پرچمدار مدل SN11RG ال جی یک سیستم ۷٫۱٫۴ کانال کامل با دو بلندگوی عقب بی‌سیم است که صدای پیشرو و روبه بالایی را با قابلیت انتشار ۳۶۰ درجه ارائه می‌دهد. این طراحی‌های شیک و مدرن کاملاً با زیبایی شناسی مینیمالیستی تلویزیون‌های امروزی ۵۵ و ۶۵ اینچ ال‌جی مطابقت دارد و هارمونی بصری بی‌نظیری را به رخ می‌کشد که در هر اتاقی چشم‌نوازی می‌کند.

ساندبارهای جدید ال جی همکاری دیرینه با شرکت Meridian Audio را با عرضه مدل‌های بیشتر و فناوری‌های Bass and Space و Image Elevation برای تنظیم صدا تقویت می‌کند. علاوه بر این، مجموعه جدید بلندگوهای خطی ال جی از فناوری‌های Dolby Atmos و DTS:X برای ارائه صدای غوطه‌ورکننده و داینامیک برخوردار هستند.

81723799_172237727199397_2297854943036277005_n

ساندبارهای جدید ال‌جی برای ارائه طبیعی‌ترین و زنده‌ترین تجربه ممکن در سینمای خانگی، صدای ۴K Pass-Through  و شبیه‌تر به سینمای واقعی را با کیت پشت بلندگوی بی‌سیم SPK8 اختیاری ارائه می‌دهند که با اکثر مدل‌های جدید ساندبار ال‌جی سازگار است.

با پشتیبانی از دستیار گوگل یا Google Assistant که در بیشتر مدل‌های سال ۲۰۲۰ گنجانده شده، کاربران می‌توانند لوازم خانگی سازگار را از طریق ساندبار ال‌جی به راحتی و سهولت با کمک فرمان‌های صوتی کنترل کنند.

با افزودن کانال بازگشت صوتی پیشرفته (eARC)، اتصال از هر زمان دیگری آسان‌تر خواهد بود. بنابراین، کاربران می‌توانند دستگاه‌های جانبی را مستقیماً به تلویزیون‌های سازگار با eARC وصل کنند و از صدای سه بعدی فرمت‌های صوتی با وضوح بالا مانند Dolby True HD یا DTS Master Audio لذت ببرند.

از میان محصولات جدید ال جی در خانواده ساندبارها، دو محصول پریمیوم SN9YG و SN11RG به دلیل افزایش کیفیت صدا و کارایی توانستند برنده جایزه نوآوری CES شوند.

۶ نظر

پانل ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ پاسخ

عجب چیز خوبیه خیلی باید عالی باشه ممنون از این که اطلاعات در مورد این محصول خوب رو برای اطلاعات ما گذاشتین داخل سایتتون

فاو ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ پاسخ

چه چیز خفن و خوبی هست ایول به الجی با این محصول عالی که وارد بازار کرده و طراحی این محصول باید خیلی سخت باشه.

sandwichpanel ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ پاسخ

جالب بود برند ال جی هم صوتی تصویری و هم لوازم خانگیش عالیه

ساندویچ پانل ۵ مرداد ۱۴۰۰ پاسخ

بسیار ممنونم از وب سایت بی نظیر شما.

bimeh-saman ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ پاسخ

ممنونم از وبسایت عالیتون

bimeh-saman ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ پاسخ

ممنونم

نظر دهید