۱۸ تیر ۱۳۹۹

ساندبارهای جدید ال جی با صدای عالی ، مکملی بی نظیر برای تلویزیون های GX GALLERY OLED ال جی

بلندگوهای خطی یا ساندبارهای GX ال جی هم صدای پرقدرت و رضایت بخشی دارند و هم ظاهر زیبا و مدرن. این ساندبارها که مجهز به فناوری های صدای پیشرفته با دالبی اتمُس هستند طراحی فوق باریکی دارند و به دیوار متصل می شوند.

ال جی الکترونیکس امروز جدیدترین ساندبار طراحی شده خود را معرفی کرد. این ساندبار تجربه سرگرمی خانگی استثنایی را به همراه سطح جدیدی از ادغام سبک و فضا با تلویزیون های پریمیوم این شرکت ارائه می دهد. ساندبار GX ال جی صدای عالی، امکانات پیشرفته و جلوه های زیباشناختی بی نظیری دارد و به عنوان مکمل برای تلویزیون های برنده سری GX GALLERY OLED ال جی طراحی شده است.

ساندبار GX ال جی یک همراه بصری ایده آل برای تلویزیون های OLED سری گالری است که از هنر الهام گرفته. این ساندبار برای ارائه حداکثر انعطاف پذیری می تواند روی دیوار و درست زیر تلویزیون نصب شوند با یا کمک پایه استیل مقاوم روی میز نشانده شوند. ساندبارهای GX ال جی 15 سانتی متر ارتفاع، 144.6 سانتی متر طول و 3.25 سانتی متر ضخامت دارند و از نظر طول و ظاهر نهایی درست همتای تلویزیون سری گالری GX ال جی هستند. در مرکز طراحی گالری ال جی، فلسفه سیستم تلویزیون کاملی که با هر فضایی هماهنگ باشد نهفته است؛ همان ایده مفهومی طراحان ال جی که به عنوان افزودن ارزش مکانی شناخته می شود.

ساندبار GX ال جی به لطف وجود فناوری دالبی اتمس (Dolby Atmos) و DTX:S که صدای سه بعدی قابل توجهی را ارائه می دهد صدایی عالی و پرقدرت را منتشر می کند. بلندگو از نوع دالبی ویژن (Dolby Vision) و سازگار با 4K است که بهترین کیفیت تصویر و صدای را برای تجربه مشاهده سینمای خانگی واقعی میسر می کند. ساب ووفرهای تعبیه شده به صورت بی سیم به ساندبار متصل می شود تا صدای باس با فرکانس پایین را در هر جای اتاق فراهم کند و کیت اسپیکر پشت بی سیم (مدل SPK8 که جداگانه به فروش می رسد) قدرت بیشتر و حس غوطه ور شدن عالی تر را به ارمغان می آورد.

ساندبار ال جی از راحتی بیشتر و اتصال آسان تر که شامل کانال بازگشت صدای تقویت شده یا eARC و بلوتوث است بهره می برد. فناوری eARC با پنهای باند بیشتر فرمت های صوتی باکیفیت و توانمندی مانند Dolby True HD و DTS Master Audio را ارائه می دهد و قابلیت بلوتوث پخش آسان، بدون دردسر و بسیار باکیفیت صدا را از تلفن هوشمند یا تبلت میسر می کند.

علاوه بر اینها، ساندبار GX ال جی تاییدیه صدای باکیفیت یا Hi-Res Audio را دریافت کرده و می تواند پخش صدایی شفاف و بدون افت کیفیت را درفرکانس 24 بیت 96 کیلوهرتز با طراوت و ظرافت بیشری میسر کنند. این بلندگو می تواند صدای طبیعی با جزییات زیاد را در زمان پخش فایل های صوتی باکیفیت بالا یا تبدیل کیفیت فرمت های صوتی معمولی تولید کند. فناوری صدای پپیشرفته هوش مصنوعی ال جی یا LG AI Sound Pro بهترین تنظیمات صدا را بدون در نظر گرفتن محتوا به صورت خودکار تجزیه و تحلیل و اعمال می کند تا حداکثر لذت شنیدن را در هر بار که به صدا گوش می دهید ایجاد نماید.

عرضه ساندبار جدید ال جی GX از آغاز این ماه در اروپا، امریکای شمالی و آسیا شروع می شود و بعد از آن وارد بازارهای اصلی دیگر می شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید