۱۷ دی ۱۳۹۹

جدیدترین جاروی شارژی CordZero ThinQ ال‌جی با ایستگاه شارژ جدید در CES 2021

جاروی شارژی CordZero ThinQ ال‌جی برای نظافت بدون دردسر.

پایه شارژ و محفظه ذخیره‌ راحت به صورت خودکار کارهای از بین بردن گرد و غبار و کثیفی را بر عهده می‌گیرد تا دیگر شما مجبور به انجام آنها نباشید.

ال‌جی جدیدترین جاروی شارژی و بی‌سیم خود را با مدل +CordZeroThinQ A9 Kompressor در اولین نمایشگاه کاملاً مجازی CES 2021 معرفی می‌کند. مدل جدید به‌روزشده نتایج تمیزکاری قابل توجهی را برای انواع کفپوش‌ها به ارمغان می‌آورد و از یک ایستگاه جدید شارژ برخوردار است که به طور خودکار سطل زباله را تمیز می‌کند، پس از استفاده جارو را دوباره شارژ کرده، راحتی کاربر را به حداکثر رسانده و او را کمتر در معرض گرد و غبار قرار می‌دهد.

پایه شارژ جاروی شارژی را با سیستم خودکار از بین بردن گرد و غبار بدون زحمت و بهداشتی‌تر تخلیه می‌کند. هنگامی که جاروی شارژی +CordZeroThinQ A9 Kompressor  در پایه خود قرار می‌گیرد، محتویات سطل آشغال به طور خودکار به ایستگاه شارژ مکیده شده و در یک کیسه گرد و غبار متصل جمع می‌شود. وقتی مراحل تخلیه به پایان رسید، جارو برقی در حالی که در ایستگاه شارژ قرار دارد، به شارژ مجدد خود ادامه می‌دهد.

ایستگاه شارژ فضای کمی را اشغال می‌کند و برای جا دادن +CordZeroThinQ A9 Kompressor و مجموعه‌ای از شش لوازم جانبی و نازل طراحی شده است. ابزار ترکیبی دو در یک، Crevice Tool (مخصوص درزها و شکاف‌ها) و Pet Nozzle (مخصوص حیوانات خانگی) را می‌توان در داخل پایه چند منظوره قرار داد تا ظاهر مرتب و منظمی داشته باشد. تنظیمات روی ایستگاه شارژ از طریق نمایشگر کاملا لمسی آن به راحتی قابل تنظیم است. علاوه بر این، ایستگاه شارژ دارای یک سوئیچ برای شروع دستی تمیز کردن سطل زباله است.

جاروی شارژی ال‌جی +CordZeroThinQ A9 Kompressor با نازل های قابل تعویض خود می‌تواند به راحتی و در عرض چند ثانیه با تغییر در قسمت اتصالات، از جاروی بزرگ کامل به جاروی کوچک دستی تبدیل شده و دوباره به شکل قبلی خود برگردد. نازل Power Carpet با استفاده از مکش قدرتمند گرد و غبار فرش‌ها را از بین می‌برد و نازل Power Mop برای تمیز کردن سطوح سخت طراحی شده است.

کنترل‌های یک لمسی، دو بسته باتری با تعویض سریع و فیلترهای قابل شست‌وشوی قابل تعویض می‌تواند سهولت استفاده، بهداشت و اثربخشی تمیزکننده دوکاره ال‌جی را بالا ببرد. دارندگان سری CordZeroThinQ A9 اصلی می‌توانند با کیت ارتقای Power Mop که به صورت جداگانه فروخته می‌شود، از همان راحتی دو در یک برخوردار شوند.

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم خانگی و راهکارهای تهویه مطبوع هوای ال جی الکترونیکس، گفت: «جاروی شارژی +CordZeroThinQ A9 Kompressorو پایه شارژ پیشگامانه ال‌جی پاکیزگی و راحتی را به سطح جدیدی می‌رساند. این محصول خارق‌العاده نظافت بخشی از مأموریت مداوم ال‌جی برای محافظت از مصرف‌کنندگان و خانواده‌های آنها و بهداشت بیشتر در خانه است.»

جاروی شارژی +CordZeroThinQ A9 Kompressor ال‌جی و پایه شارژ جدید آن برای اولین بار در غرفه ال‌جی در نمایشگاه مجازی CES 2021 در 11 ژانویه به نمایش در می‌آید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید