۱۹ اسفند ۱۳۹۹

لوازم خانگی هوشمند در خانه‌های بدون کربن ال‌جی

لوازم‌خانگی هوشمند ال‌جی در خانه‌های بدون کربن TNAH و TNAR فلوریدای امریکا به نمایش آنلاین درآمدند.

این لوازم خانگی مخصوص شست‌وشوی لباس با مصرف انرژی بهینه آسایش بیشتری را فراهم آورده و تلفیقی از فناوری پیشرفته با طراحی‌های تکامل‌یافته‌ای هستند و ظاهری طراح‌پسند دارند.

ماشین لباسشویی هوشمند ال‌جی WashTower و دستگاه مراقبت از لباس ال‌جی استایلر

اولین ماشین لباسشویی در این صنعت که نصف میزان معمول فضا اشغال می‌کند با بهره‌گیری از نوآوری‌های واحد LG Builder شامل WashTower ال‌جی با تأییدیه ستاره انرژی، در کنار محفظه لباس فوق بزرگ، تجربه خشک‌شویی مصرف‌کنندگان را بهبود می‌بخشد. خانه TNAH از یک LG Studio WashTower جدید با پوشش اختصاصی استیل نوبل بهره می‌برد و در خانه TNAR یک LG WashTower سفیدرنگ گنجانده شده است. این دو ماشین لباسشویی با سیستم‌های مراقبت لباس ال‌جی استایلر تکمیل‌ شده و تأییدیه آسم و آلرژی را از بنیاد آسم و آلرژی آمریکا (Asthma & Allergy Foundation of America) دریافت کرده‌اند.

LG-Net-Zero-Image-06

سیستم‌های تهویه مطبوع هوای ال‌جی

خانه TNAR از سیستم‌های پیشرفته HVAC ال‌جی بهره می‌برد و با پشتیبانی از ویژگی بدون کربن یا Net Zero آسایش و طراحی منحصربه‌فرد را به ارمغان می آورد. این خانه مجهز به دو واحد بیرونی LG Multi V S 5-ton Heat Recovery باست که موفق به کسب جوایز گوناگونی شده‌ است.

هر دوی این واحدها به تعدادی دستگاه LG Vertical Air Handler درون خانه متصل هستند و از تکنولوژی کارآمد اینورتر ال‌جی استفاده می‌کنند و امکان نصب مجزا و متناسب با محیط را دارند. برای راحتی در استفاده می توان از کنترل‌های دیواری تنظیمات لازم را انجام داد یا اینکه با اپلیکیشن LG ThinQ این کار انجام شود.

تورهای بازدید از این خانه‌ها به شکل مجازی برگزار می‌شوند. با مراجعه به تجربه مجازی The New American Home و تجربه مجازی The New American Remodel می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره فرآیند ساخت این خانه ها کسب کرده و همچنین به تماشای آن ها بنشینید. نسخه نهایی این خانه‌ها به شکل نامحدود از طریق buildersshow.com نیز در دسترس است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید