۰۳ دی ۱۳۹۹

دستگاه تصفیه هوای پوشیدنی ال‌جی؛ برنده جایزه نوآوری در CES 2021

 

دستگاه تصفیه هوای پوشیدنی PuriCare Wearable Air Purifier​ ال‌جی برنده جایزه نوآوری از نمایشگاه CES 2021 شد.

انجمن فناوری مشتری (CTA) از ال‌جی الکترونیکس به دلیل برخورداری از نوآوری‌های چشمگیر در فناوری و طراحی با اعطای تعداد زیادی جوایز افتخارآمیز ۲۰۲۱ CES Innovation Awards تقدیر کرد. یکی از این محصولات برنده دستگاه تصفیه هوای پوشیدنی ال‌جی PuriCare بود که عملکردی شبیه ماسک دارد.

ال‌جی PuriCare Wearable Air Purifier از دو فیلتر H13 HEPA بهره می‌برد که مشابه فیلترهای مورداستفاده در دستگاه‌های تصفیه هوای تجاری این شرکت هستند و می‌توانند تا ۹۹.۹۵ درصد از آلاینده‌های مضر قابل‌انتقال از طریق هوا (ویروس‌ها، باکتری‌ها و مواد حساسیت‌زای رایج) را حذف نموده و مانع ورود آن‌ها به دستگاه تنفسی شوند. * این مهم با استفاده از فن‌های دوگانه و Respiratory Sensor پتنت‌شده ال‌جی امکان‌پذیر شده و به کاربران اجازه می‌دهد در هر شرایط محیطی با کمترین تلاش هوایی پاک و فیلترشده را تنفس کنند. این سنسور سیکل و حجم تنفس کاربر را تشخیص داده و به‌صورت خودکار به تنظیم فن‌های دوگانه در سه سرعت مختلف می‌پردازد تا در هنگام دم سرعت‌بالا برود و در هنگام بازدم برای کاهش مقاومت در برابر هوای خروجی سرعت‌پایین بیاید.

LG PuriCare Wearable Air Purifier بر اساس تجزیه‌وتحلیل گسترده ارگونومیک صورت انسان طراحی‌شده تا به‌آسانی روی صورت اغلب افراد بالغ قابل‌استفاده باشد. لذا نشت هوا از اطراف بینی و چانه را به حداقل رسانده و استفاده از آن در بازه‌های زمانی طولانی راحت است. باتری داخلی ۸۲۰ میلی‌آمپرساعتی این محصول تا هشت ساعت کار در سرعت‌پایین و ۲ ساعت کار در بالاترین سرعت را ممکن می‌سازد. ** و با توجه به اینکه بخش‌های کلیدی همچون فیلترها، کاور داخلی، محافظ صورت، بندهای پشت‌گوش و بندهای افزایش طول به‌آسانی قابل جداسازی و تعویض هستند، نظافت و بهداشت دائمی دستگاه تصفیه هوای PuriCare Wearable بسیار آسان است.

راهکار تصفیه هوای شخصی پیشرفته ال‌جی به همراه یک جعبه PuriCare Wearable Air Purifier Case ارائه می‌شود که با استفاده از تکنولوژی سالم‌سازی UVnano ال‌جی تا ۹۹.۹۹ درصد میکروب‌های مضر را طی ۳۰ دقیقه و با استفاده از لامپ‌های UV-C LED از بین می‌برد. این کیس همچنین قادر است رطوبت بخش‌های داخلی را که به دلیل تنفس کاربر ایجادشده از بین ببرد. برای شارژ صفرتا صد این دستگاه دو ساعت زمان لازم دارید و از طریق اپلیکیشن LG ThinQ زمان تعویض فیلترها به شما اعلام می‌گردد

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید