۲۵ آذر ۱۳۹۹

ربات‌های خودکار ال‌جی با قابلیت ضدعفونی‌کننده نور فرابنفش برای کاربردهای تجاری مختلف

جدیدترین عضو خانواده ربات‌های CLOi ال‌جی برای کمک به هتل‌ها، مدارس، ادارات، رستوران‌ها و فروشگاه‌ها و آسایش خیال مشتریان

شرکت ال‌جی الکترونیکس شایستگی‌ها و مهارت‌های خود را در زمینه ساخت ربات، هوش مصنوعی و وسایل نقلیه خودکار با درک عمیق نیاز مشتریان ترکیب کرده و ربات خودکاری را معرفی می‌کند که از نور فرابنفش برای ضدعفونی کردن سطوحی که در تماس زیاد هستند و پرترافیک و پرترددند بهره می‌برد. ال‌جی تصمیم دارد ربات فرابنفش خود را برای هتل‌ها، فروشگاه‌ها، شرکت‌ها و مراکز آموزشی امریکا از اوایل سال 2021 ارائه دهد.

به گفته رو کیو-چان، معاون ارشد و رییس بخش کسب و کار ربات‌های ال‌جی، این ربات خودکار فرابنفش در زمانی عرضه می‌شود که بهداشت برای مهمانان هتل‌ها، دانش‌آموزان، دانشجویان و مشتریان رستوران‌ها در اولویت است. مشتریان می‌توانند آسوده خاطر باشند که ربات فرابنفش ال‌جی به آنها کمک می‌کند تا کمتر در معرض میکروب‌های مضر قرار گیرند.

LG-UV-Robot-Back-View-scaledربات جدید ال‌جی که در نمایشگاه دیجیتال CES 2021 امسال (Digital CES® 2021) به طور رسمی معرفی می‌شود قرار است استانداردهای بهداشتی جدیدی را برای کمک به ضدعفونی کردن سطوحی که در تماس بالا و پرتردد هستند ایجاد کنند. این ربات به دلیل طراحی خودکار و مستقلی که دارد به راحتی اطراف میز، صندلی و مبلمان حرکت می‌کند و عموما روی سطوح در دسترس در اتاق به مدت 15 تا 30 دقیقه اشعه فرابنفش می‌تاباند تا چند منطقه با یک بار شارژ باتری ضدعفونی شود.

ربات ال‌جی برای عملکرد راحت مهندسی شده است و می‌تواند بدون نیاز به حضور پرسنل اضافی آموزش دیده یا تکنسین کارهای نظافت روتین را انجام دهد. پرسنل می‌توانند روند پیشرفت را از طریق آپدیت از راه دور توسط موبایل یا تبلت نظارت کنند. علاوه بر این، کارکنان حداقل تماس با تشعشعات فرابنفش را خواهند داشت زیرا یک قفل امنیتی در این دستگاه گنجانده شده که حرکت انسان را تشخیص می‌دهد و تشعشع با فشار یک کلید توقف اضطراری یا از طریق برنامه موبایل متوقف می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید