۲۴ آذر ۱۳۹۹

استفاده از نقشه گوگل برای مشاهده آفلاین در خارج از کشور یا محدوده‌های بدون پوشش شبکه

با استفاده از نقشه گوگل به صورت آفلاین در ال‌جی Q7 یا سایر گوشی‌های ال‌جی، از هزینه رومینگ داده‌ها جلوگیری کنید.

اگر در خارج از کشور هستید و نمی‌خواهید هزینه‌های زیادی بابت رومینگ بدهید یا به منطقه ای بدون پوشش شبکه سفر کرده‌اید، می‌توانید نقشه گوگل یا Google Maps را برای مشاهده آفلاین ذخیره کنید. دو روش برای انجام این کار وجود دارد:

روش اول به پشتیبانی گوشی ال‌جی شما بستگی دارد. ابتدا، برنامه Google Maps را باز کنید و به بخشی از نقشه بروید که می‌خواهید به صورت آفلاین در دسترس باشد. سپس نوار جست‌وجو را فشار داده و به پایین پیمایش کنید و گزینه Make this map area available offline را انتخاب کنید. شاید لازم باشد این کار را با چندین قسمت تکرار کنید.

4-8

در روش دوم، نقشه گوگل را باز کرده و تا سطح خیابان بزرگنمایی کنید. سپس به منطقه‌ای بروید که به آنجا سفر خواهید کرد. اگر به عنوان مثال از شهری بازدید می‌کنید، این کار را در سطح خیابان انجام دهید و به همان اندازه که فکر می‌کنید از آن بازدید می‌کنید، منطقه را تحت پوشش قرار دهید. اگر به خارج از شهر سفر می‌کنید، ممکن است نمای سطح خیابان بسیار دقیق و با جزییات باشد. بنابراین، بزرگنمایی کنید و فقط جاده‌های اصلی‌، شهرها و غیره را پوشش دهید.

با این کار همه بخش‌ها در حافظه کش (Cache) تلفن شما بارگذاری می‌شوند. پس از رسیدن به مقصد و خاموش بودن داده، مناطقی را که در حافظه تلفن ذخیره کرده‌اید مشاهده خواهید کرد.

توجه: این حالت مکان GPS شما را به شما نمی‌دهد زیرا به طور معمول برای تعیین موقعیت شما به اتصال داده احتیاج دارید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید