۲۳ آذر ۱۳۹۹

با ال‌جی PuriCare Mini ، همه جا هوای سالم و تمیز را نفس بکشید

اگر هم دنبال گزینه‌ای باقابلیت حمل راحت‌تر هستید تا بتوانید آن را از آشپزخانه به اتاق‌خواب یا اتاق بازی و حتی اتومبیل و محل کار ببرید، دستگاه تصفیه هوای LG PuriCare Mini قادر است در هر مکانی هوای تازه لازم را تأمین کند.

این دستگاه تصفیه هوای کوچک و قابل‌حمل با باتری قابل شارژ از سیستم فیلتراسیون ۴ مرحله‌ای بهره می‌برد که به شکل مؤثری تمامی ذرات خطرناک هوا را از بین خواهد برد.

به لطف سنسور مبتکرانه PM1.0 دستگاه تصفیه هوای کوچک و شارژی PuriCare Mini ال‌جی هوای سالم و تمیز را داخل ماشین‌، مهدکودک فرزندتان یا درون اتاق اداره برایتان تأمین می‌کند. با استفاده از سیستم فیلتراسیون ۴ مرحله‌ای ال‌جی، PuriCare Mini قادر است تا ۹۹ درصد ذرات معلق هوا با اندازه ۰.۳ میکرومتر یا بزرگ‌تر را حذف نماید.

  1. در مرحله اول، سنسور PM1.0 با دقت و سرعت‌بالا کیفیت هوا را بررسی می‌کند.
  2. در مرحله دوم، موتور Dual Inverter هوا را با قدرت ۵۰۰۰ دور در دقیقه به درون دستگاه می‌کشد.
  3. در سومین مرحله، فیلتر بسیار مؤثر Total Allergen Removal (حذف آلرژن کامل) تمامی ذرات معلق هوا را از آن جدا می‌کند.
  4. در آخرین مرحله، فن بسیار قوی Twin Tornado Dual هوای تمیز را به‌تمامی نقاط محیط شلیک می‌کند.

PuriCare Mini علاوه بر تأثیرگذاری بالا، سرعت بسیار خوبی هم دارد. به شکلی که تنها طی ۱۰ دقیقه ۵۰ درصد هوای درون ماشین را تصفیه می‌کند.

131024122_1807747739377328_6743897468087038405_n

این دستگاه تصفیه هوای قابل‌حمل شارژی که تقریباً به‌اندازه یک بطری آب ۵۰۰ سی‌سی طراحی‌شده، با یک‌بار شارژ می‌تواند تا ۸ ساعت با سرعت‌پایین به تصفیه هوا بپردازد. یا اینکه با تمام قدرت و سرعت طی ۲ ساعت هوای محیط را تصفیه کند. به لطف صدای بسیار کم LG PuriCare Mini (حدود ۳۰ دسیبل روی سرعت‌پایین) بدون ترس از بیدار شدن نوزاد دلبندتان، می‌توان هنگام قدم زدن آن را درون کالسکه کودک قرارداد.

PuriCare Mini از فیلتر بادوامی بهره می‌برد که تا ۲۰۰۰ ساعت شما را همراهی می‌کند؛ یعنی با ۱۲ ساعت استفاده در روز، تقریباً تا شش ماه نیازی به تعویض آن ندارید. البته با استفاده از اپلیکیشن LG ThinQ که به‌رایگان برای کاربران اندروید و iOS عرضه‌شده، می‌توانید وضعیت فیلتر، میزان شارژ باتری و شیوه و قدرت عملکرد PuriCare Mini را از طریق بلوتوث موبایلتان کنترل کنید.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید